Do u think it's large enough?



Letade somen maniac efter en gigantisk hatt på barnavdelningen (H&M) till Lilla-E.
Fick ett mess idag av en vän som redan är i Egypten att man blir bränd på en gång...
Här gäller det då att förebygga..spf 50 är redan nedpackad!
Barnavdelningen erbjöd inte en enda gigantisk hatt.
Den enda gigantiska hatt vi såg till på hela  H&M var en från Marimekko-samarbetet,så det fick bli den.
Ha ha..jag gillar den inte alls..men E tyckte den var snygg..och ...det var ju bra eftersom det är han som ska ha den på sig! :-)
16 kommentarer
annikaa

Ni är söta i hatten båda två!

hannahsthlm

annikaa: Ha ha..tack snälla..om det blir för varmt får jag väl sno den från E;)! (gillar dock inte huvudbonader på mig själv eg:)

Karin

hehe snyggt:)

SARA

Gud så härligt med Egypten! Där var jag 2001 :)

hannahsthlm

Karin: mmm..he he;)!



SARA: Åhh.. va kul..ser verkligen fram emot det:)!

O L G A

RE: jag har råkat börja blogga igen, hehe, dock inte på blogg.se :p

LIFE BY Marielle

åh ska du utomlands :D



(svar) självklart :)

Jonna

naw, cute:)

glitterandbling

fina bilder! :)

Sofia

tack!

Rebecka

Jag tycker du passade jättefint i hatten! vad är det du använder som ger dig en sån glans på kinderna? (: Är det vitaminsprayen?

Anonym

haa söta pics

Linnea

Haha, han är ju bara för söt :)

Nina

Viktigt med bra solskydd. Såg precis på Nyhetsmorgon söndag och de tipsade om solskydd, Garnier hamnade i topp & apotekets fick sämst betyg (konstigt)

Sanderleila

Excellent site.

Emily

Today , The Toryburch shoes sale is hot ,and i am glad to introduce you some very popular one to you ,they are Toryburch shoes.Just enjoy them.