Det kommer att fungera..

Idag har varot en intensiv dag. Väldigt lite sömn i natt och upp i ottan.
Långt sjukhusbesök med W på förmiddagen. Nu har doktorerna gjort alla tänkbara prover ,ekg 2 gånger och lungröntgen 3 gånger och det visar ändå på att  klimpen mår helt ok. Känns väldigt skönt att detta nu är utrett så ordentligt ,då kan man lägga det lite bakom sig även om man såklert får vara vaksam på signaler framöver.
Han har ju haft smärta från och till men det kan man tydligen ha när man växer eller har överansträngt sig inom sport.

Vi reser ju på Måndag ,utomlands ,och det känns såklart mycket roligare att resa iväg när det är ok med W så man slipper ora sig att det ska hända något när man är på resande fot som kräver sjukhusvård.

Såå...snart börjar vi packa!
Att packa tre resväskor kan ta sin lilla tid,det krävs ju lite planering... om inte annat!

Har du några smarta packtips inför resor?
Tycker nämligen ALLTID jag får med mig ca 100 plagg för mkt^^
7 kommentarer
LIVINGROOM

jag är hopplös på att packa så har tyvärr inte många tips. mer än att man använder inte så mycket som man tror. och det är ok att användas fler gånger. några koftor, linnen och skor för olika tillfällen brukar funka =)

Niklas Eriksson

Skönt att höra att de inte hittat nåt fel på "W". Hoppas att han även blir av med värken x-så. Sen hoppas jag att du får en trevlig resa.

Packningstips är inte jag rätt person att ge. Ta bar med det som absolut behöver. Köp resten på plats istället :).



Mvh Niklas

Rebecka

sov så gott söta Hannah :)

Mikke

Mitt tips är att packa allt som vanligt och sen ta bort vartannat plagg. Det räcker gott och väl.



Kolla gärna in min blogg och läs och kommentera den hemska kommentaren jag har fått angående dödsdrogen DXM. Den är helt galen!



http://LITOTES.BLOGG.SE

Petra

Lägg fram alla kläder du tänker ta med dig på sängen. Ta bort hälften. Jo, hälften.

Rulla sedan de plagg du tar med istället för att vika. Då tar de mindre plats och du slipper veck.

Pernilla

Några packtips. Tänk först på att göra en lista. Och tänk också på vad du ska göra. Ska du ex på en fin bal måste du ha med dig kläder för det och sen om du tar med dig andra kläder vilket man såklart gör. Tänk: Kommer jag använda den här? Om du kommer det MÅSTE du det annars packa inte med dig plagget. :)

Lina

Måste missat vart du ska? Låter iaf skönt att han är ordentligt kollad!!