Zara

Idag har jag och Lilla-E botaniserat runt i diverse butiker.
Eller..jag har f ö r s ö k t  botanisera och Lilla-E har åkt rulltrappor..gosh..är helt slut ;)
Konstigt när man har 1000 kr i bonuscheckar på H&M..hmmm..då hittar man nada.
Kan dock bero på min  minsta son som ville fika just då...
Hittade en urfin klänning som jag tyvärr inte kan/vill visa just nu på Zara samt ett linne från samma ställe.
Linnet kan ni dock  få se.
Kommer användas flitigt under v-ringade cardigans i vår, endast 149 kr.


Har du gjort några shopping-fynd idag?

11 kommentarer
elin

jätte sött linne! Ha det bra!

hannahsthlm

elin: Tack,detsamma:-)!

Marte

Kjempefin:)

hannahsthlm

Marte: Tack, jag är jättenöjd med linnet:)!

anna

vackra du! kram!

hannahsthlm

anna: Tack söta vackra du:-) Kramis

Helena

Jättefint. Nej jag har jobbat hela dagen så jag sparade pengarna istället tills en annan dag. Natti, natti!

hannahsthlm

Helena: Smart:-) Sov så sött!

NINA

Jag fyndade en tröja från Gant för 180kr = perfekt till jobbet!

Klänning var jättesnygg.

Ha en underbar söndag.

Jannica

Vilket otroligt fint linne, snyggt i all sin enkelthet! :)

Niklas Eriksson

Varför står du på knä på två av bilderna Hannah?
Är det lilla-E som fotar kanske?

/Mvh Niklas