Vilken Stjärna Vill Du Vinna?

image3935 

L'oreal Star Secrets Kit for blonds,brunettes and in betweens är en smart nyhet för girls in action.
I dosan som pryds av en stjärna så finns 3 ögonskuggor,1 rouge samt 1 lipgloss.
Varje kändis har en sammansättning av nyanser i sin dosa som passar hårfärgen som stjärnan representerar.
Smart om man inte på förhand vet vilka färger som passar just ens egen hårfärg!
Perfekt att ha med  i väskan. Rek. pris för ett Star Secrets Kit är 150 kr.

Jag kommer lotta ut ett Star Secrets Kit här på min blogg.
Frågan är bara vilken stjärna majoriteten skulle vilja vinna?
De ni kan välja på är Penelope Cruz ,Milla Jovovich eller Doutzen Kroes  .

Vilken stjärna säger du?
31 kommentarer
LWmode

Milla jovovich tycker jag :)

Sara

tråkigt att de inte har någon blond! :O
men annars tycker jag Penelope Cruz

hannahjalmarsson

Milla Jovovich :)

Hanna

Milla Jovovich

hannahsthlm

Sara: Doutzen Kroes ska tydligen passa blonda:)!

Amanda

Svar: Detsamma!

Milla Jovovich :D

anna

Jag vill vinna Penelope Cruz !

hehe ja fast denna gång kom jag inte ens hem med det jag hade planerat, hihi
kram!

Helena

Milla Jovovich! Skönt med en tävling där man inte måste länka och krångla. Jag drog ju tillbaka min tävling pga strul med blogggen, men startar om den så fort de ordnat bloggen igen!Svar: Tack, ja jag fick verkligen med mig allt utom bodylotion så nu har jag så det räcker ett tag. Hoppas att du har en skön kväll!

delinda

Penelope är min favvo =) (och Eva)

Sweet 16´s blogg

har du sätt filmen hairspray, isf va tyckte du?:)

Sassy

Jag gillar Milla!

Och apropå Asos-skorna så kommer jag inte beställa dem, det är en för stor chansning och nu har jag hittat ett par ännu finare rosa skor :)

Marie

Kungsholmen är helt underbart :D men den hantverkgata jag ska flytta till är här i gävle tyvärr.. hehe

Sara

Penelope Cruz =D

annika

Milla Jovovich!

Sranje

Milla Jovovich :)

melina

Doutzen Kroes :)

marie

Doutzen Kroes! utmärkt att ha med sig som du skriver :)

Rebecka

Doutzen Kroes vill jag vinna :) GUD vad glad jag skulle blivit av kitet :)
kram

hannah, vad kostar dessa annars? finns de att köpa överallt där L´oreal säljs?

hannahsthlm

Rebecka: Japp..det ska det finnas..Åhlens,Kicks osv. 150 kr kostar det!

Emma

Jag säger Milla Jovovich.
Synd att det inte fanns nån för riktigt blonda.
Men Milla är enligt mig den vackraste =)

Anna

Milla säger jag med :-)

Wysteriia

Penelope Cruz :)

tiina

Doutzen Kroes tycker jag :)

Johanna

Doutzen Kroes vill jag ha! Snygga markerade ögon och ljusa läppar vill jag ha i vår =)

Sandra

Åh jag skulle gärna vilja ha Milla Jovovich! Hon är min favorit!!

Sanna

Doutzen Kroes. :D

Angel

Penelope Cruz

En Mölnbobos Liv

Jag svarar Milla Jovovich

jen

jag tror laetitia casta. det är en fräsh och vårig makeup tycker jag.. som passar nu i vårvädret! :D

Jennie

Jag säger Doutzen Kroes.....:)

Emma

Milla Jovovich