Vagn är ju rätt ok...

Åhh...Mina killar börjar bli så stora ju!
Det är inte klokt vad stora de är egentligen.
Jag har just sprayat Håkansson's facemist i ansiktet på W och erbjudit mig att lägga en diskret "kill-makeup"..som han uttryckligen tackade nej till!;) Sedan tog han med sig sitt Matrix -vax i innerfickan på dunjackan och försvann.
Hade han varit en 12-årig tjej hade han förmodligen tagit med sig min Bayswater EastWest också,men det behövde jag ju inte oroa mig för nu då iallafall.
Så himla praktiskt det var när de åkte vagn, då visste man iallfall alltid vart man hade dem.
Nu åker ju ingen av dem vagn längre men lilla-E går ju iallafall inte på disco...man får vara glad för det lilla:)!
 
Parktiskt med vagn,napp och nutt..men det är historia nu!

Känner mig lite smått påverkad av grupp-trycket att kika på Let's Dance....så det blir nog det nu om en stund med lite tillhörande fredagsmys.

Vem tror du tar hem segern?
 För mig är vinnarna iallfall självklara...finns det något alternativ? ;)

Ciao!♥

3 kommentarer
Therese

Blir nog lugn lets dance final här också. Hejjar på Tina jag:)
Har för mig att du länkat till babyshoppar tidigare med söta Dior nappflaskor, osv. Har du något bra tips på sida?

hannahsthlm

Therese:Ja! Kika in hos barnborgen.com. Ursöta saker:)!

Rebecka

heja tony och annika för de gjorde inte ett enda fel i standard och latindanserna, helt felfritt säger jag som har danskunskap :) men när det gällde showen, WOW Tina och tobias, vilken glädje!!