Vad tror du?

image3843 
Bild lånad från Expressen

Vad spännande det ska bli att kika på Melodifestivalen´s final ikväll.
Det känns som precis vad som helst kan  hända och nästan som att vem som helst kan ta hem segern!
Vi ska på en liten bjudning men jag kommer bara stanna en liten stund för till kl 20.00 ska jag vara hemma,finalen får man ju inte missa och att sätta på tv:n hos folk som har fest..njaaaeee..

Charlotte Perrelli har blivit framröstad som den hetaste  kvinnan i startfältet enligt  Expressen   .
Enligt mig så har hon dock inte den bästa låten. Ska dock bli kul att se vilken scenklädsel hon valt denna gång,eller det kanske blir samma som förra gången?
Ikväll håller jag nog på Sibel eller Sanna.
Lilla-E håller på Nordman Amy Diamond.W är inte speciellt intresserad.

Vem håller du på ikväll och Vem tror du tar hem segern?
12 kommentarer
Rebecka

Jag håller på Charlotte Perelli, Amy Diamond och Sanna Nielsen. Dock är jag rädd att Christer Sjögren vinner :/

delinda

Charlotte eller Sanna =) bara ingen knas låt vinner haha

Rebecka

Charlotte Perrelli!

emma

Sibel hoppas jag på, men tror att Charlotte vinner.

Anonym

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Charlotte vann :D

Fia

Jag gissade på att charlotte ksulle vinna men ville att sanna skulle vinna!

Niklas Eriksson

Jag är nog mer på W linje, inte speciellt intresserad alltså. Men tydligen vann Charlotte P
ser jag i tidningen nu på morgonen.

Hoppas du & kidsen får en trevlig söndag.
/Mvh Niklas

Linnéa

I och för sig var hennes låt ganska bra. Men jag hejade på Sanna!
Att Pirelli blev framröstad till hetaste kvinnan i startfältet vet jag inte riktigt om jag går med p:) Är hon verkligen så snygg? Och klänningen hon hade på sig var väl ändå en liten miss? Inte klädsam!

Helena

Godmorgon! Ha en jättefin söndag!

Dress Like a Princess

Underbart att Charlotte vann :)

christine

Ja, men rätt låt vann ju! :-)

emelie

jag hoppades på sanna faktiskt :p