Uteliggaren är borta..

Hihi..mina söner är så roliga. Vad skulle jag göra utan dem?
De är rätt olika till sättet. E är brutalt ärlig i alla lägen och W är lite mer finkänslig.
I eftermiddags vaknade jag plötsligt upp och kollade mig i spegeln som jag nästan inte har orkat gjort sedan i Söndags. Jag har ju varit sjuk men ändå på benen.

Jag till W i eftermiddags:(börjar känna mig pigg igen)
-Hmm..har jag sett ut såhär i 3 dagar? Som en uteliggare?:0

W: Jaaa..Jag ville inte säga något....men ...jag tyckte det var lite konstigt..du har liksom inte sett ut som vanligt,sådär har du aldrig gått ut förr,.du har ju inte brytt dig alls liksom.....uteliggare..ja varför inte? ;)

Jag: Men.. det är ju verkligen befriande!Det kanske ändå ska bli min nya grej.Mitt nya oytliga jag!Tänk vad mycket tid man sparar!

W: Mmmm..eller kanske inte....
5 kommentarer
donnasandra

Haha vilken raring!!

hannahsthlm

donnasandra: ha ha..ja det är han absolut:)

Maddis

Hahaha,jaaaa dom är för härliga dom små liven!Jag har en liten kille i bekantskapen som av Jag undrar bara vad finurliga Lilla E hade för någon skön kommentar till detta...=)Han verkar ju ha svar på tal för det mesta!Jag har en liten kille i bekantskapen som av nån anledning är väldigt förtjust i mig och när hans mamma en gång påpekade detta fick hon svaret:Ja det är väl klart jag är,Madeleine har ju långt mörkt hår...Det var typ därför han tyckte om mig,hahaha!Det är ju så sött!Men fortsätt uppdatera oss på din "braiga" blogg med dessa små killars uttalanden,man blir så glad av dem!Ha det gott!

MissPurple

Hahaha, barn är så underbart sköna!

Jenny W

Aww, va söt han verkar! Härligt att du känner dig bättre! Kram/Jenny