Thinking about...

Varför kan jag inte bestämma mig angående East West ?:O
Det lutar nog åt att det blir den men jag har inte helt beslutat mig.....än  .
Nopp..Dax för middag och sedan Bus ;)

Vad gör ni ikväll?
 Några trevliga Måndagsplaner?



Kan man äta feferoni förresten om man måste gå ner i vikt?
Tänker på klänningen...inte att jag eg. vill gå ner i vikt , vore bara så trist om jag inte fick igen dragkedjan.
Har hört någonstans att stark mat förbränner kcal,vad tror ni om den teorin? :-)
10 kommentarer
sofia

vad fin blogg du har, så söt! :) har du haft en bra måndag?

a

tack så mkt :D himla söt blogg du har ^^ ... vad händer idag?

Amelie

Ja, ta dig en burk feferoni!;)
Undrar hur din mage kommer att må efteråt?

Elish

Tack! :) Hoppas du haft en riktigt fin måndag du ochså.. Angående feferonin så är jag tveksam till att de hjälper, skulle de få vikten att svettas bort eller vad? :) De enda ja kan tänka mig är att det går igenom kroppen fort typ.. Men nej, tror inte de hjälper dig något. Ha en fin kväll!

Dress Like a Princess

Jag har ingen aning hehe :P

Angelicas Closet

Jag har börjat äta äppelcidervinäger och ska även börja dricka något som sätter igång fettförbränningen lite extra. ;)

Känner mig stor som ett hus just nu.

christine

Hehe, ja det är ju starkt, så det får ju iafl fart på tarmarna! :-P

Och tack för din kommentar. :-) Kram

Liiinda

ja visst har dom =) vill bara beställa ALLT typ ;)

Jenny A

Du ska äta röd thaichili ...

Linnéa

hej Hannah!

Stark mat som chili sätter igång förbränningen. Att dricka mycket vatten är också bra, men allt ska ju vara i måttliga mängder. Tänk på att njurarna inte mår särskillt bra av för mycket vatten heller! Drick inte kolsyrade drycker eftersom det gör så magen "sväller upp" undvik bröd med jäst och mat som gör en uppblåst. Att gå ner i vikt så snabbt är inte enkelt. Det enda du kan göra är att vara måttlig med allt du äter och dricker.
Prova att fasta i några dagar. Det finns kit med allt du behöver på hälsokostaffärer.

Jag hoppas att du kommer i klänningen!!!

Lycka till! Kram