Sova lite kanske?

Imorgon är det pressfrukost på NK  ,men jag kan inte gå. Trist.
Hade varit roligt ,mycket modefolk kommer vara där,man kan ju dock  inte hinna med allt.
Istället ska jag upp kl 6 och ta i tu med lite mindre angenäma "dagens-måsten".

På eftermiddagen kommer Albin,Klara och Isak på lite torsdagsfika..hinner nog knappt hem innan de dyker upp.
Får inte glömma att köpa med mig något att ha till fikat..hmmm..inte glömma..inte glömma..not forget...


Har ni några roliga planer för er Torsdag?♥
10 kommentarer
anna

synd att du missar modefrukosten.
men men man måste ju hinna med "verkliga livet "också ja.
Hoppas fikan blir trevlig! kram!

erika

Sv: det roliga är att jag aldrig får ånges efteråt när jag hadlar till barnen för flera tusen. Men til mig själv räcker det att jag köper ett nagellack, och så sätts tankarna igång. Hahaha

Karin

va mysigt:) kommer du nästa onsdag på VR minglet?

Sandra

Är ledig idag på dagen, men går på jobbet kl 21 ikväll :/

Ha en bra dag, kram!

christine

Svar: Ja, det var trist. :-(
Hoppas du får en trevlig kväll!

Anonym

Haft en bra dag?

stephie

va kul med pressfrukost!

Marie

Idag har det blivit shopping =)

hannahsthlm

Karin: Japp,jag kommer på Onsdag. Hoppas att du också dyker upp:-)!

Steinkaisa

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!