New blacks

Hmmm...Jag beställde ju lite mer från Nelly när jag ändå var i farten.
Tänkte att jag skulle kunna använda ett linne från Franklin and Marshall som klänning.
 
Linne Franklin and Marshall, Jeanetta top 599 kr

Som ni ser så funkade ju inte den idén så perfekt, lite vääl kort kanske? Ja!
Det är i sådana lägen som jag lovprisar min Miniskirt från American Apparel.
Den har räddat många klädsituationer!

Nästan LBD iallafall med AA kjol under!

Beställde även bastoppar från Christina Ribel
 
Detta är Reykavik Long ,C Ribel  499 kr


Ja jag vet att det snart är vår men jag älskar ju svart året runt!
Visst kan man ha svart jämt?!:)

19 kommentarer
JOSEFINE

hehe ja de kan man

Em-pem

Äntligen! En tävling med stora vinstchanser! Lycka till :) / Em-pem
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2008496

Maria

åh så fina köp :)

Wysteriia

Svar: Visst var dem :)

Anonym

fint!
AA gör fantastiska plagg!

Rebecka

älskar bild nummer 2 på detta inlägget :) jättefint!

delinda

superfint! gillar också svart, året om =)

Helena

Absolut! Jag älskar svart!Hoppas att du får en skön kväll!

carro

fint!
**
**
rosetty.blogg.se

Angel

Jättefint.

NINA

Vad roligt med shopping!

Lollo

fina fynd!

Att ha det gott

Absolut svart är alltid snyggt

LinnRuby&Millan

Snyggt!!

Fia

jaa, svart kan man ha jämt.. jag har det iallfall :)

Niklas Eriksson

Allt klär ju en skönhet, men jag gillade mittersta varianten bäst. Trevlig fortsättning på torsdagskvällen.

/Mvh Niklas

Marie

Klart man kan! Svart är bäst..

Dress Like a Princess

NICE!! :)

MARIA

fint