My new darlings

 

Har länge varit på jakt efter de perfekta svarta skinnstövlarna.
Idag sprang jag på dem och jag kunde inte lämna dem kvar i butiken även om de var lite stora...det finns ju faktiskt sulor man kan lägga i av en aledning..right?;)

1499 kr på Scorett
(min favoritbutik när det gäller stövel-inköp)

Har du någon favorit-butik när det kommer till skor och stövlar?

Nu fattas bara en svart East West Bayswater som skulle matcha dem peeerfekt..eller vad tror ni?
Jag vill såå gärna ha den lilla Mulberrybagen,jag känner mig inte helt komplett utan den..hmmm:)

12 kommentarer
Gilraen

Supersnygga skor verkligen! Min favoritskobutik är din sko tätt följd av skopunkten. :) Mest för att min budget är så låg. :P Har inte råd med så dyra skor.

delinda

va skoj, ses där =) verkligen snygga stövlar! gillar scorett, bianco och wedins bla

Lenita

snygga!

erika

Fina stövlar

NINA

De är jättefina, jag har likadana fast med kedja, som jag köpte på scorett i höstas!

Anonym

fina stövlar!
o krya på dig!

Jelena

Jättesnygga stövlar!

Johanna

Åh lovely stövlar!

Anette

Underbara stövlar!

Anette

PS älskar min svarta E-W Bays! Den skulle vara fin till stövlarna :)

Sassy

Åh, vad snygga!

Gjermundmarit

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar