Mingelbilderna...

image3842
..från Vecko Revyn´s bloggmingel verkade ha väckt starka reaktioner!
Har knappt hunnit blogga på två dagar men nu såg jag alla som skrivit om bilderna.
Verkligen löjligt att kommentera att folk skulle retuchera sina bilder på bloggen, det tror jag verkligen inte det är många som har tid med!
Tänk på att har man inte tillräckligt mycket/mörkt smink när man tar bilder i starkt ljus så "försvinner" man.
Jag tror ingen som gick på minglet direkt hade piffat för att stå i strålkastarljus..inte jag iallafall.
Tycker bilden på mig och Mia blev fin förrutom mitt hår som spretar och detsamma tycker jag om bilderna på de andra bloggerskorna,majoriteten är ju urfina..så varför klaga?


31 kommentarer
Erik Keding

det verkar som ni alla har haft det väldigt trevligt på det där bloggminglet! :D Hade inte bangat på att vara med.. trots att jag inte är en modebloggare alls.

Svar: Ja det är lite kul faktiskt :)

GOSSIP & FASHION

kul att du blev nöjd då :)

Maria

Tack så mycket, detsamma.

Jennie

ditt hår ligger ju as fint :)
men det var bara några som såg ut att ha konstiga huvuden ;P men de va ngo fotografer som inte lyckades

delinda

åh tack gumman =) gillade verkligen din outfit! tråkigt med alla neggo kommentarer, tröttsamt. hoppas på mera bloggträffar

Karin

verkar som det var trevligt:)

Helena

Jättefin bild! Förstår att det var kul. Ha en skön kväll!

NINA

Trist med alla kommentarer, kan ju nästan tro att folk är avundsjuka? Det låter som det iaf =)
Jag tycker ni var jättefina, kul att se bilder från minglet när man själv inte kunde komma.

Jag gillade din kofta, har spanat in den på MQ, vet dock inte vilken färg jag ska satsa på rosa, grå eller svart =)

Önskar dej en mysig kväll. Kram.

Anonym

tycker att d e larvigt när folk lägger tid på att klanka ned på bloggminglet ist för att se d som en kul grej för de som var där! säger bara en sak-avundsjuka!
ha d toppen! =D

hannahsthlm

Erik Keding: Ja det var jättetrevligt! Du får se till att komma på nästa mingel då:)!

GOSSIP & FASHION: Nöjd & nöjd..har sett värre bilder..och bättre ;)!

Maria:
:) Tack!

Jennie: Tack söta! Ja det kan bli lite konstigt med vinklarna,det kan nog vara det isf.

delinda: :-) Ja det är verkligen tröttsamt med neg. kommentarer..suck..=(..aja..Fler bloggträffar hoppas jag på också:-)

Karin: Absolut,det var det:-)!

Helena: Tack :-)! Ha en fin kväll du med!

NINA:Trist att du inte kunde vara med, men hoppas du kommer nästa gång:-)!
Älskar L S koftorna..hi hi..har funderat på en rosa jag med..man kan liksom inte ha för många;)!
Underbar kvalitet och passar till så mkt!

Ha en underbar kväll nu du med! Kram kram

hannahsthlm

egomani:Jaa..det känns aningen omoget faktiskt..aja..det är väl sådant man får "räkna med" men det är ju onekligen lite trist att folk orkar lägga energi på att klanka ner på andra..men det är ju inget nytt under solen..tyvärr:/
Ha en fin fredagkväll nu!:)

Frida & Fabulous

Smickrande var de ju inte i alla fall, blev lite rädd när jag såg mig själv, haha!

Therese

Läste några av dem elaka kommentarerna, helt sinnes! Ofattbart hur folk kan slänga ur sig sådan galla men jag antar att det "bara" är den svenska avundsjukan och dåliga mentaliteten men det är inte ok! Riktigt tråkigt, tjejer framförallt borde pusha varandra mycket mer och vara glada för varandras skull, självklart inte bara tjejer men den hårda kritiken känns främst kvinnobetonat.

Emma

jag tycker ni blev söta :)

Marielle

jätte söta :}

Angel

Håller med dig,hur orkar dom klaga?och att retuschera sina bilder är ju som du säger inget som nån av dom säkert ens har tid med,löjligt att ens påstå att dom gör det.Luktar avundsjuka långa vägar.Jag ångrar big time att jag inte åkte upp.

hannahsthlm

Frida: Vinkel på vissa bilder var inte smickrande,det kan jag hålla med om, men själva bloggtjejerna är ju söta som socker på bilderna..sen om det tas ur en svår vinkel kan det ju hända att en & annan ser lite skev ut..men det är ju inte bloggtjejernas fel..Löjligt att klanka ner på bilderna,det är ju trotsallt bara snabba bilder..alla kan ju inte heller bli perfekta jämt!

Therese: Ja det är jättetrist. Att folk inte alls skulle vara sig lika på dessa bilder på VR och i sin blogg tycker jag absolut inte stämmer. Sen att bilderna är tagna lite ovanfrån lr från sidan kan göra att proportionerna blir lite skeva men att gå från det till att klaga på utseenden tycker jag är väldigt lågt..;/ suck..Nej vi tjejer borde hålla ihop mer som du skriver och inte försöra/klanka ner på varandra!

Emma:Tack söta,det värmde:-)!

Marielle: Tack! Vinkeln är lite skum men jag gillar själva bilden annars!

Angel: Jaaa,det var synd du inte kom upp,men nästa gång kanske? :) Jag tror det är ytterst få som retrcherar sina bilder,vem har tid? Och jag kan inte ens göra det även om jag skulle vilja :O Därför är det löjligt att påstå att folk gör det när de som skriver det inte har en aning om fakta!
Jaaa..lite avundsjuka kan man
nog lukta sig till..och mycket omognad..suck:/ Hoppas du har en fin fredagkväll!

Helena

Godmorgon! Ha en jättefin dag!

LinnRuby&Millan

ja alla blev ju så bleka på bilderna, inklusive mig själv..

Lexie

fin bild :) hoppas du får en bra dag :)

Wysteriia

Jag tycker du är r iktigt söt där :D

cecilia

Tack*

cecilia

Tack*

Liiinda

kolla in mitt exklusiva filmtips =) En film som måste ses, ett litet tips bara ifall du är filmsugen!

christine

Ja det är trist när folk ska kommentera sådant. :-/ Tyckte också alla var fina. Ljuset var ju lite skumt men det är ju iafl fotografens fel.
Ha en mysig lördag!

MATILDA

usch de va inte kul att läsa alla kommentarer, fattar inte va folk tänker med! bilden på dig va söt iaf :)

Åsa.S

Håller med, ni var jättefina!
Sen tror jag kanske inte att fotografen var den bästa...?
Ha en fin kväll!!

Sessan

Ska jag vara ärlig tycker jag långt ifrån alla blogtjejerna ser sockersöta ut, men smaken är ju som baken och jag såg dem aldrig live. De kan vara söta för det, jag är själv söt och inte det minsta fotogenique. Det är väl inte konstigt då om de retuscherar lite eller väljer de bästa bilderna för bloggen?

Men i övrigt tycker jag det är skönt tat se att det är "vanliga" tjejer bakom bloggarna. Som blir så där halvtaskiga på kort ibland och kanske to m ser helt alldagliga ut_egentligen!

Men du är alltid söt Hannah, tycker jag!

Therese

Visst, vilka eprsonangrepp. Kritik är en sak, om man ber om den, men slag under bältet är verkligen inte min grej!

beyond SÖTSUR

Helt otroligt hur folk bara kan vräka ur sig saker om andra, hemskt!

mia dh

ja jisses, vilken storm av tjuriga kommentarer. Som om en bild vore det viktigaste, trevligt var det ju i alla fall:)