Dior Capture Totale

Idag har jag investerat i en dyr men hypad foundation som jag hoppas inte kommer göra mig både fattig och besviken ;) Jag syftar såklart på Dior´s senaste, Capture Totale High Definition Serum Foundation .

 Detta är alltså Dior´s första serum foundation som verkar med anti-age effekt.
En vårdande foundation med andra ord! Visst låter det underbart,vårdande foundation!:)
Lätt att applicera även på äldre hud och gör rynkorna mindre syndliga med optisk korrigering.
Själv ville jag mest åt den för den underbara konsistensen som passar om man har normal till torr hy,man blir absolut inte torr av den. Den innehåller även spf 15 som såklart är bra såhär till våren och sommaren!

Ska pröva den imorgon och kanske ta några bilder så får ni se!

Jag  är lite bundis med hon i Dior-disken så jag fick många trevliga små  prover med mig hem.
Bla. Dior´s nya sommardoft  Dior Addict Shine    . Den doftar lovely!

Har du testat denna nya Serum Foundation från Dior?
Jag har höga förväntningar på den iallafall.
Priset ligger på mellan 745-795 kr i butik

9 kommentarer
ewie

Har inte provat den :) du får höra av dig när du provat den =)

Viktoria

oh, väntar nyfiket på hur foundationen var :)

Fia

dyra foundatons är värda att investera i!! :) hyn är viktigast när man gör iordning sig enligt mig.. :P

hannahsthlm

ewie: Jag ska ge en liten recensiom redan imorgon!:)

Victoria: Ja va kul,kika in imorgon då !:)

Fia: Ja absolut..har man en dålig eller fel foundation så blir hela makeupen fel..håller med!

Sweet 16´s blogg

kanske ska pröva de :D

Angelicas Closet

Jag gillar Cliniques foundations.
:)

hannahsthlm

Sweet 16´s blogg: Ja,Dior har många bra,gillar de flesta från märket:-)

Angelicas Closet: Ja Clinique har också många bra:-)

Rebecka

Jag älskar Mine minerals. Någon som testat den eller som har något att säga om mineral make-up i allmänhet? svara gärna genom att kommentera gärna på min blogg. rebeckamarianneandersson.blogg.se

Christermargit

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!