Det finns ju en Onsdagkväll också..

Har haft så mycket problem med min klänning inför Torsdagens modevisning  att Onsdagsoutfiten kommit rejält i skymundan.
Har faktiskt ingen aning om vad jag ska ta på mig på Bloggminglet imorgon.
 Tomas Sabo Halsband
   Nya skinnstövlarna från Scorett

Och...kanske någt mer?!Vore förmodligen uppskattat av de övriga i lokalen..hmm..förmodligen ja!

Känns som det är någon som får ta en snabb runda förbi NK  imorgon,måste ju ävan spana lite mer på East West och se om den blir min eller ej.

Tänk att man alltid är ute i sista sekunden...så very typiskt moi;)

9 kommentarer
Käthe

Det blir säkert bra. :)

Katja

snyggt halsband :)

Elisabet

Ha så kul på minglet, jag jobbar tyvärr, fast att åka till Thailand är inte helt fel heller!

Katarina

Gillar halsbandet! Har själv mycket från Sabo och de är snyga smycken med bra kvalité och service!!!!

anina

Hoppas att du får det trevligt ikväll.

Kram.

Fia

Oh va fina stövlar :)

Sandra

Jättefint halsband :)

K R A M

Lollo

ha det bra ikväll!

Erika

Ha så kul ikväll!