Askunge eller Lyx?

Igår lämnade jag tillbaka den fina tiaran jag fick låna av Sandra på Diva inför Thalia´s Modevisning.
Självklart ville Lilla-E prova den och se så fint han passade i guld och strass;)


Faktiskt bättre än mig tycker jag...


Nåja..nu är tiaran tillbaka på Diva iallafall i tryggt förvar och själv håller jag på att klura på  vilken ansiktsbehandling  jag ska välja till  Torsdag  .
Det finns mycket som tex. Klassisk,Lyx,Askungemask,Therapie Marin, Intensiv osv.
Något blir det iallafall.Jag har ju ca två timmar bokat.
Kan verkligen rek. Salong Diva för hår,hud och naglar. Tele 08-225001

11 kommentarer
delinda

fina bilder =)Tycker Lyx låter bra! Nattinatt

hannahsthlm

delinda::-) Visst låter Lyx som något tänkbart;) Natti!

Anonym

har du bara en posé(hur de nu stavas..haha) du??
hahaahaaaaa

MissPurple

Åååh, vilket du än väljer låter det underbart!

Rebecka

söt lilla-E blev :)
lyx låter bra :) vi behöver lyx i vardagen :)

mia dh

Mammas kille:) Ha fina dagen:)

Erika

Så söt han är i tiaran =)

Käthe

Vad fint! Askunge hade jag valt. :)

Linda

vilken charm han verkar ha, bara lyser i ögonen :)

Dress Like a Princess

Lika söta både du och Lilla-E :)

mini

åå så fina med tiaran, BÅDA två!