AA Weekend at Nelly




Imorgon ,Fredag den 28 Mars kl 18.00  fram till Söndag den 30 Mars kl 23.59, har du chans att shoppa American Apparel  till 20-25% rabatt hos Nelly.
Det tycker jag är en chans du ska ta vara på för jag älskar verkligen det mesta från AA. Underbar kvalitet!
Kjolen jag bloggade om in mitt förra inlägg ,som räddat många outfits och som är ett viktigt basplagg i min klädkammare finns inne i flera storlekar.
Den heter Interlock Mini Skirt ,kostar vid ordinariepris 259 kr.

Ursnygg till en lång cardigan, under en klänning/top som är för kort eller bara som en minikjol,den kan fylla många funktioner. Jag funderar nästan på att klicka hem en till ifall jag tappar bort min..ha ha..då skulle jag inte klara mig..SÅ viktig är den för mig!

Här ser ni min Interlock Mini Skirt till det långa F & M Linnet.
Kjolen anas bara, men det är det som är meningen.
Kjolen är fantastisk att ta till om något plagg är för kort.
Jag har stl S på min,stretchig,100% cotton,tunn,perfekt!
ETT MÅSTE I GARDEROBEN!

Så kika in hos Nelly under helgen tycker jag och updatera med lite nya AA-plagg.
(Mycket Nelly på bloggen just nu,men bättre det än att jag skriver om något jag inte gillar;)

Ciao!♥

20 kommentarer
maria

Åh, låter som den perfekta kjolen !

anna

du är så fantastiskt söt...blir lika förvånad var gång här inne över ditt söta nylle ;)

Sassy

Tack för tipset!

Angel

Jag gillar AA men med tanke på att färgerna kan se olika ut är jag lite tveksam.I sådana fall skulle jag beställa allt i svart så färgen blir som man önskar.

Jenny W

Bra tips Hannah! Jag har varit sugen på att beställa lite AA-grejer länge, så nu ska jag passa på! Kram/Jenny

Malin Lj

Tack för din kommentar, gillar också bilden på mig o pappa jätte mycket:)

hannahsthlm

maria: Det ÄR det:) (iallafall för mig)

anna: Hihi..det är ju du som är toksöt ju:)!

Sassy: Var så lite så:)

Angel: Ja..savrt,vitt och grått lär nog vara säkra kort på färgfronten:)

JennyW: Ja det tycker jag absolut du ska med rabatten och allt:) Kram!

Malin Lj:Ja det förstår jag, den var verkligen så fin den:)!

carro

vad gulligt :D tack!
**
**
**
rosetty.blogg.se

M

Det där blev ju riktigt snyggt! :)

emelie

ja jag älskar också hotell. luleå är inte världens bästa kanske, men det duger gott och väl. stockholm är däremot perfekt :)

Josefine

Snygga grejor! Måste väl titta in där då!

sofia

ja man känner sig alltid så fräsch i håret när man har besökt frissan ;) sov så gott :)

Junitjej

Var med och tävla här, om du inte redan deltar:
http://junitjej.blogg.se/1206601794_vinn_produkter_frn_fo.html

Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en fin fredag!

Nina

sv; Tack så mycket! Skit fin blogg du har :D

Karin

å va fint:)

fashionholic

tack för tipset tjejen!!

jen

Tack tack tack, för det där tipset! Nu msåte jag ta och beställa något. Kanske den där kjolen faktiskt voer något! (:

Trevlig helg!

Lovisa

Snyggt!

julia

jasså! tack för tipset. det skall jag verkligen kika på!