Whislist?

 
Stella Bag från Marc Jacobs.


Min syster fyller år på fredag. 
Tror jag vet vad jag ska ge,men det är alltid svårt att hitta den "perfekta presenten",ellerhur?
Själv blir jag glad för alla gåvor, det är ju tanken som räknas.
Personliga presenter är ju egentligen roligast!
(Det ligger faktiskt något i den där gamla klyschan,det är de personliga sakerna man minns!)

Om jag måste (hmm..)sätta något materiellt på min wishlist så ligger en 
Stella Bag från Marc Jacobs högt.
(och en systemkamera och en Macbook och en Iphone och..jaa..en hel del...; )

Vad ligger högt upp på din önskelista just nu?

7 kommentarer
DATING AND THE CITY

det läskiga med hoppet är ju som sagt besvikelsen.. :/

lupum

hur går bloggandet då?

mezzie

Åh jaa vad går upp emot nåt som någon lagt ner sin själ i?!

Älskar få presenter från Sessan min för det är de sakern asom känns och man minns i hjärtat små gulliga halsband/armband och knåpat ihop på dagis!

Ha en underbar onsdag själv!

Kram

A

Den är fin den.kram kram

Hanne

Jeg har alltid masse på ønskelisten;) Men en LV Speedy og en Mulberry Bayswater står nok øverst på listen nå:)

Diana

vilken snygg väska!

Sofichelle

gud vad snygg