"Jag förbannar dagen då du föddes"



 

Kunde inte ladda upp alla bilder i natt så här kommer då några till!

Ha ha..många roliga episoder i filmen,ni kommer förstå rubriken när ni ser den;)!

Sex and The City- filmen igår var som sagt hur bra som helst!
Diverse kritiker får tycka vad de vill,jag älskade den!

Förhandsvisningen anordnades av Tv400  och filmen visades på Skandia-biografen på Drottninggatan.
Det bjöds på läsk och popcorn till filmen och efteråt fick vi med glass oss en liten goodiebag.
Sandra och jag hoppade dock glassen och gick förbi Grill och tog några Cosmopolitan .
(Älskar deras inredning!)

En trevlig kväll!
35 kommentarer
Little Peaché

Sv: Tusen tack! Jag önskar dig detsamma!



Mvh Little Peaché

Karin

härliga bilder:)

johanna

klockrent citat! älskar den scenen. ska inte spoila ngt, men den av tjejerna som säger det står för många av de skönaste scenerna tycker jag. om jag säger drick inte smutsigt vatten förstår du nog vad jag menar. hahaha

Petra

Nä jag är inte avis för att du sett den först..haha!! Jo jag vet att den måste man se, flera gånger helst!! Önskar dig oxå en jätte bra helg!!

Angelicas Closet

Filmen var sååå bra!



Kram

Anonym

Åh jag vill också se den!! =D



Ha en jätte trevlig helg du också :D:D

Jessica

Åhh vad jag längtar, ska bli så underbart att få se den!

Rebecka

ja visst var den bra :D

lyxigt med förhandsvisning :)

Linda

Ja jag har bara grejjat hemma hela dagen.

har du haft en bra dag då?

Sanna

Tack tack :)

Detsamma!

A H R È N

Skoj =)

madelene

tack för din kommentar:) ha en bra dag ..

annikaa

Längtar efter att se den filmen! Vad söt o fin du är på bilden när du "skålar" mot kameran.

Tobias

svar: kul att du tkr dt :D

Sibel svarar

jaa, visst är den :) hoppas du får en trevlig helg

Melina

fina bilder

Jennie

va kul!

Sandra

Ha en mysig helg du me! Och lyckost dig som har sett Sex and the city.. :)

Veronica

Men det är skönt att ta det lugnt ibland med :)

Jag vill så gärna se den filmen! Älskar SATC! haha!

www.alexandrastyle.blogg.se

GRYMT bra blogg tjejen, denna ska jag besöka superofta!! Kanon!

Är gott avis, vill se filmen jag med!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

Martina

Kul att höra! Ser verkligen framemot att få testa Essielacket! :) Ha en trevlig kväll!

Angelica

svar: Ja det blev så här i gävle lite senare också :)

O L G A

RE: tack :) Förstår inte att jag inte tog tag i det tidigare! Men jag skyller på D, det är ju han som skjutsar runt mig överallt, hehe!



Du verkar ha haft en supertrevlig kväll, visst har du smygfilmat filmen åt mig? ;)

Rebecka

Gud vad bra du passar i plattat hår :)

SARA

Tack :D

Catharina

Svar:Ja åhh den var så himla söt tror nästan man måst ta och beställa hem en sådan ;)

Sweetheart

Mysigt med bio! Dock är itne det där någon film ajg kommer se, har knappt sett ett avsnitt av satc ;)

Nina

Gillar också grill!

Längtar så till filmpremiären.



Ha en fin helg. Kramis.

Wysteriia

ååååh...vill ju också se! :D

sanny

åååh, jag vill också

Helena

Ja den var verkligen bra!Hoppas att du skön kväll!

Jessica Anshagen

Åh vad trevligt :D



Jag har laddat ner den så ska se den ikväll!

Hoppas du får en trevlig fredagskväll :)

(Kolla gärna in min tävling där man kan vinna jättefina smycken!)

miriam

vad mysigt..

Cicci

Det var det roligaste i hela filmen! I curse the day you were born!! :)!

Hanna

Låter som en toppenkväll!