I both like the dress and the hotel...


Panikshoppade ju denna klänning på H&M Divided för en ynka summa innan jag åkte, som tur var passade den och jag gillar den mer och mer. Enkel,sval och bekväm!
Skorna är nya och kommer från Scorett




Vi bodde på Grand Resort i Hurghada. Väldigt stort och serviceminded hotel/resort.
Flera innergårdar med pooler,tre resaturanger, barer,teelounge osv.
Inte det lyxigaste hotel jag bott på då rummen var aningen  slitna men stora KingSize dubbelbeds så vi klagade inte! Roomservice fanns tillgänglig dygnet runt och städare kom både morgon och kväll.
Eftersom vi hade en suit fick vi en fin stoor rund balkong högt upp med vid utsikt,väldigt mysigt att sitta där på kvällen även om det inte fanns så mycket tid över för just ballkongsittning;)
Åhh..jag älskar verkligen hotel..vill bo på hotell..nästan jämt!

NU kan jag tala om att jag har abstinens efter roomservice om mina två städare väldigt mycket!
Kan de inte bra knacka på och fråga om de ska ta min tvätt ?
 Hmmm...F*n vad mycket tvätt jag har just nu..men det är väl garanterat ett i-lands problem det med både tvättmaskin och torkskåp i våningen.
Imorgon  ska ni få se bilder från ett beduinläger och där skulle jag nog inte passa...en längre tid....bara en känsla jag har lite sådär svävande^^!

Ciao!
20 kommentarer
mia dh

Oj så många härliga semesterbilder, ha de goast och det vackra vädret fortätter ju hemmavid.

Kram kram.

HannahSthlm

mia dh:Tack! Ha ha..som sagt 350 bilder kom jag hem med,lovar dock att inte "plåga er" med alla..hi hi:)

Och visst fortsätter det sooliga vädret här..såå varmt..nästan som Egypten faktiskt,helt otroligt!

Ha det så gott du med gumman! Kram:)!

Rebecka

Hoppas resan var underbar :) ni ser ut att ha haft jätteskoj :)



Jag har en fråga om Egypten, är det billigt eller dyrt där?



HannahSthlm

Rebecka: Ja resan var underbar och hinla kul:)!

Egypten är billigt om du jämför med mycket annat..jag menar att en vatten på flaska kostar ca 2-3 kr och att du kan köpa öl och vin på barer cch restauranger för 20-30 kr,som exempel.

En lunch kostar ca 40 kr på ett "bra ställe".

En glass ca 5 kr.

Sedan är hotellen rätt dyra att boka hemifrån eftersom det är bra att ta ett bra hotel i Egypten men då brukar det vara frukost och middag inkluderat eller all-inclusive.

Mallorca och Cypern,Turkiet osv. är mycket dyrare enligt mig att leva i som turist en vecka än i Egypten.

Utflykterna var dock dyra och man får vara beredd på att ge dricks lite här och var hela tiden!

sofie

sv: haha jaså har du också det? typsikt.. :P

Marias Kakburk

TACK TACK:)!



Hoppas att du får en härlig dag!:)

Helena

Godmorgon! Oh vilket läckert hotell, där skulle inte jag heller ha några problem med att trivas, hihi!Ha en jättefin dag!

Maria

åh så fint och gillar verkligen klänningen :)

Karin

javisst det är underbart att bo på hotell:)

Sandra

Ja filmkväll var mysigt :)

Åhh härligt med Hurghada samma hotell som vi bodde på också ser jag... längta tillbaka!! Vilken fin klänning.

Jessica

Tänk att ha en egen butler hemma då och då, så lyxigt det skulle va. Ni verkar ha haft det supermysigt på det fina hotellet. Hoppas du får en fin torsdag!

Petra bloggar

hahaha förstår din abstinens just nu! fnissar

men vad härligt med svit :D lyxigt värre



Kram

ella

svar:ja i den här värmen är d ju så gott me frukter=)hoppas du har en bra dag och ej bränner dej i solen;)fina bilder!!

Malin på Livingroom

hotell är najs =) Åh hannah, lägg gärna en röst på mig här, Malin Svensson =) kram! http://tidningenhennes.se/hs/xform.aspx?id=71365

Melina

fina pics.

Jessica

du verkar ju ha haft en jättehärlig semester! gud vad skönt det ser ut. och du, jag är också en sån där hotel-älskare som bara skulle kunna bo på hotel ALLTID. Så härligt att bli ompysslad och inte behöva städa eller laga mat.

ha en bra dag!

Sweetheart

Söt klänning! Och hotellet ser fint ut! Så mysigt att bo på hotell ju.. Och hotellfrukost, mums! :)

Jennifer

Jättesnygg klänning!

Cassandra

Fina bilder och söt klänning! :-)

Linnea

Tro mig, man vill inte bo på hotell jamt. Min pappa stannar i en stad max tva manader. Nu bor vi i Paris vilket är underbart men att bo på hotell ar inte sa mysigt aven om det ar ett lyxhotell.