Straight...det blev!

 
 
Valde rakt hår ikväll...

Rebecca fyller år och Kristin fyller år och jag ska snart rusa iväg till Holländargatan där den gemesamma festen kommer hållas.
Eller..den har typ börjat för en timme sen men som vanligt är jag sen.
Förmodligen blir det Village senare,om jag orkar gå ut ...men det gör jag kanske efter några glas champagne;)!
Kom hem från stan 18.
Hittade absolut inget att ha på mig och har vänt ut och in på garderoberna.
Paniiiik!
Lånade tillslut en top av Becca.lite Pucci influerad.. från US..och har min AA kjol och mina AA leggings till.
Det får duga...
Visst är presentpåsarna söta? Jag hittade dem på Åhlens och de kostar 60 kr.
Är imponerad av den underbara buketten Rebecca fått av sin chef...den skulle jag gärna ha som accessoar ikväll;)!

Hoppas ni får en fin fredagkväll!
Fler bilder kommer nog imorgon...

Ciao!♥

12 kommentarer
Eva

Du var väldigt fin!

mia dh

Riktigt tjusig är du ikväll, ha det så kul, kram.

Niklas Eriksson

Du var minst lika vacker som rosen i buketten.

Om du lånat toppen, köp en du passade helt perfekt i den! Ha en en trevlig fredagskväll!



/Mvh Niklas

Evelina

Svar: Tack :) Vad glad jag blir!



Snyggt med rakt hår :) Jättesöta presentpåsar verkligen!

Jenny W

Ja, riktigt söta var presentpåsarna! Verkligen ett bra sätt att piffa upp gåvor! Kram/Jenny

Nina

Vad fint håret blev! Hoppas att du hade en mysig kväll. Kram.

Anna

presentpåsarna var jättesöta ^^

Elisabet

Jättefin top!

Susanne

Fin du vart i håret :)



Svar: Haha nej att gå upp kl 5 är inget vidare, men men vad gör man inte för jobbet liksom hihi ^^ imorgon är det "bara" kl 06.30 som gäller haha. Ha en toppenkväll nu!

Susanne

AA gör en alltid snygg hihi, har du ngn body kanske? :) love love love.



Svar: Tack snälla :) jag jobbade dock bara haha. har du haft för dig idag?

sassy

Vad söt du är!

Idarveronika

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good