AJDÅÅÅ..



F*n va synd med målet i 90:e minuten..gahhh:(!
Nu drar jag och G ut på stan snart iallafall och hoppas på att vi ej krockar med föör många arga supportrar..hmm...
Kvällens outfit består av:

Topp från Monteau
Kjol från Cubus
Tights från Lindex
Stövlar från Scorett
Väska Mulberry East West Bayswater
Halsband från Pilgrim och Disney Couture

Bättre outfit-bilder kommer imorgon.kunde inte ladda upp nu utan var tvungen att göra collage? Complicated:/!

Vad gör ni ikväll?


Ha en underbar kväll!♥

10 kommentarer
Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

vackra hanna!

kram och hoppas du får skitkul!

Emma

Ikväll ska jag ta det lugnt. Ska nog mysa ner mig i soffan med en film. Har inte bestämt mig för vilken dock =/ Ha en kul kväll!

Jessica

Verkar som du ska ut och svira, lovely. Ha det superkul!

Nina

Så himla synd att spanjorerna fick det sista målet...

Hoppas att du hade en trevlig kväll.

Katja

Skumpa, härligt :)

delinda

snygg outfit =)

a n n a

ja det varväl tusan att den skulle gå in sådär i sista minuten. Hoppas du hade en trevlig kväll iaf:)

Sussie

Väskan är underbar! Är du nöjd med sorleken? Är lite inne på att köpa antingen den eller den vanliga bayswatern men tycker att den vanliga är lite väl stor. Svårt val.. skiljer det mkt i pris? Kram Sussie

HannahSthlm

Sussie:Jag älskar min East West Bayswater. 5990 kr låg den på i Mars när jag köpte min i Mulberrybutiken i Sthlm.Har använt den mycket dessa månader jag haft den. Tycker storleken på East West passar mig eftersom jag har en LV Speedy 35 som jag tycker är lite stor att tex. ha med ut på kvällen och en "vanlig Bayswater" är ju rätt stor...så jag ville ha den mindre "nya" lilla modellen kände jag. Skiljer ca 2000 kr i pris mellan den vanliga och East West. Det ÄR ett svårt val men ha en i varje hand och känn vad som passar dig bäst,du kan ju kika på dem på NK också! Lycka till:)!

Felixida

Great site! Thanks for letting me look around. :)