Sunset or not?



Jag ser ut som en strandad val på denna bild och rätt blåsigt var det,håret avslöjar;)
Nu var det varken min misslyckade placering eller håret jag ville belysa med denna bild från hotell-balkongen i Egypten utan att där går solen faktiskt ner  ! Ha ha..precis som ni inte visste det ;)!
(Så är det ju nästan överallt när man åker på semester iof..ta bara Grekland,Spanien,Turkiet osv.)
Många nordbor kanske är otroligt glada över att ha det ljust både dag och natt men jag tillhör inte skaran.
Har man sol hela dagen så tycker åtminstone jag att det är himla mysigt att det blir mörkt vid 21-22.
Men jag är ju en kvällsmänniska så det är kanske därför?
Annars är det för att vi har olidlig kvällssol på våra två balkonger och det pågår fortfarande kl 21...
(och ni som har barn upplever säkert som mig att barnen inte riktigt förstår hur sent det är ;)

Vad tycker du om ljuset som just nu flödar dygnet runt? Hiss eller diss? ;)
20 kommentarer
Maria

Du ser inte alls ut som en strandad val, du är så fin så =)



Jag ÄLSKAR ljuset som är dygnet runt =)



Angela&Zina

Ha en bra dag :) // Angela

Angela&Zina

Ha en bra dag :) // Angela

Jag och fotbollsspelarn

Åh det låter som en myskväll det också. Hehe jag hade också kunnat spara fotbollen, men har man ett fotbollsfreak till sambo så är det svårt ;) Ha en god natt!

NADIA

Sv. Jasså, hur kännde du efter 24 timmar? :D

mingla

Tack :) Det känns jättebra trots att det är 35 mil jag ska flytta men jag har min syster där uppe så det känns ändå rätt tryggt :). Har stor motivation till att börja studera nu med så det är kul :)

Emma

Hiss, hiss, hiss! Älskar det :)

Little Peaché

Sv: Dagen var superskoj att mötet med bandet var jättegivande. Men nu på kvällen har jag blivit sjuk och det är ju inte så skoj.



Din dag var också bra får jag hoppas!



Mvh Little Peaché

Sofie

Jag tycker bilden var jättefin.

HannahSthlm

Maria: Ha ha..tack söta :) men jag gillar inte den bilden men jag gillar bakgrunden ler



Angela&Zina: Detsamma:)



Jag och fotbollsspelaren hi hi det förstår jag verkligen;) Sov sött!:)



NADIA: Trött.lite skakig och aningen ofokuserad ler



mingla: Vad trevligt det låter! Kommer gå toppen med syster i samma stad ock allt. Gbg är ju så fint och kul också ler!



Emma: Ja! Det gör nog måånga svenskar;) skrattar



Little Peaché:Skönt att dagen gick bra men trist att du blivit sjuk aldrig kul ju =/

Krya på dig så mycket nu då :)



Sofie: Tack söta:)!

Lexie

hiss :D

Louise

svar: jag håller med dig, starkt de två nya favoriterna. Sen vill ja se brudens bäste man åxå:P

hehe, förstår de, brukar faktiskt inte heller kolla på film sådär jätte ofta :( men ibland kan de va mysigt med mor o dotter kväll:D

vi har haft en super mysig kväll, du med hoppas ja? :)

Helena

Jättefin bild tycker jag! Hiss antar jag!Natti,natti!

Lenita

Vilken fin bild!

Mikaela

haha ja visst är det snyggt med stjärnor :)

Ha det bra

emma

Ljuset är ett av de bästa under sommaren :)

Mikke

HISS!! SÅKLART!



Skulle du kanske kunna ta dig tid att kommentera namnförslagen på mitt kommande barn på min blogg? Kanske har du något nice namnförslag du kan bidra med? Jag skulle uppskatta det enormt. Tack!

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

haha ja det är ok att du förkortar - jag tycker illisar låter gulligt =)



fin du är på bilden.



Har hittat en illis i arkivet som jag tycker påminner om dig på nåt..



kram

Cicci

Jag avskyr de här ljusa kvällarna! Ska bli skönt att flytta lite ner på kontinenten nu så att det iaf är mörkt när man går och sover!

Åsa.S

I lööööve ljusa sommarnätter!!!