Sun Protecting Lip Gloss


Sun Protecting lip Gloss,Isadora, 69 kr på Kicks.

Idag blev det en shoppingtur med fika,fick med mig några" fynd "(nåja;)som jag förhoppningsvis hinner visa er lite senare!

Har suttit på balkongen en timme nu när vi kom hem och solat lite.
Passade då på att använda mitt solskydds lipgloss som jag köpte tidigare idag.
Kommer från Isadora och heter Sun Protecting Lip Gloss .
Nyansen är urfin,nr 21 Apricot Pink.
Precis som namnet antyder,en ljus blandning av aprikos och rosa,är urnöjd!

Innehåller spf 8 och man känner verkligen att läpparna skyddas i solen.
Återfuktande är det också och inte det minsta klibbigt!
Igår höll jag på med något sunstick från ACO och där kan man tala om att bli klibbig^^.

Kika efter detta gloss nästa gång du besöker Kicks,Åhlens etc.
Jag rek. det verkligen!

Har du några andra smarta och roliga solskyddsprodukter att tipsa om?

NU..Dinner på ballen i kvällssolen..Ciao!♥
9 kommentarer
Wysteriia

Det där kanske man borde testa då ^^

Anonym

God kväll tjejen..Hoppas att lördagen har varit en skön och vacker dag...här har man bara solat och slappat och nu är tv i gån med Fotbolls Em....mer min sambo som tittar på det...ha en skön kväll...

SABINA

Kicks har en massa bra grejer =)

Kram, hoppas att du får en jättefin kväll =)

Modesty Mia

Oj, det låter ju riktigt bra det glosset! Härlig färg! Tack för tipset sötis!:)

Christin

Ett sånt gloss vill jag också ha! :) Och aprikos färger tycker jag att jag brukar passa i :) Bra tips

emy

aldrig hört talas om något sånt! :O men får ta o kika efter glosset ;P

Anonym

Inget att göra? Kika in i min nya blogg om clothes, clothes, clothes! www.weloveshopping.blogg.se

JULIA

hm, det såg jättefint ut :)

älskar I.Ds mineral foundation som har 15 spf, det är grymt bra.

Amanda

Håller med dig om det :)



Ohh! Det där solskyddande läppglanset såg spännande ut :)