Sleeping beauty? Sleeping monkey?

 

Jag älskar ju Julius!
Jag blev kär på ungefär 4 år sedan och det är en kärlek som består.
Jag har trosor,stumpor,linnen.tees.. och så har killarna massa saker från Small Paul.
Paul Frank är inte det hippaste men onekligen bland det skönaste att mysa runt i hemma!
Detta linne är från Nelly's viprea som jag klickade hem förra veckan.
Om inte spetsen är vass så blir det nog jag och Julius i natt;)!

Jag vet att jag sagt att jag ogillar rea och det håller jag fast vid.Trängselrea och massa udda storlekar.. ugh:/
Men nätrea av underkläder och myskläder..
DET är inte helt fel!

Gillar du rea? och har du shoppat något på rean i år?
VAD?

8 kommentarer
Rebecka

hej hur mår du? :)



Fredrikshamn blir det, just för att vi älskar Stena Line båten och Tax free butiken :)

Petra Bloggar

men vad sött! :D

jag har inte ens varit ute på rean ännu, men ska nog ta mig en sväng idag :D



kram

Sara

nej var ju jätte söt:) lite sotis här...gillar också lite udda tryck:) rean ska få sig en påhälsning av mig under dagen...får hoppas på mindre trängsel och något fynd iaf:)



ha en bra dag!

Evelina

Rea är alltid kul, när man hittar guldkorn bland skiten ;p

Vanessa

en sån har jag!

Ellen

Jag tycker om rea. Fyndade ett armband här om dagen faktiskt :)

jen

Jag tycker om rea utan köer och folk, men jag är sååå sällan på det.

Hoppas att du får en fin dag.

Jelena

Jag gillar också Paul Frank och Julius och skiter faktiskt om andra tycker att det är hippt eller inte. Man gillar det man gillar!