Shopping Saturday?

Kors i taket...Jag har varit vaken sedan 7 och druckit min mogonlatte i komplett tystnad,när hände det senast?^^
NU kom Lilla-E upp och äter frukost men det är ytterst ovanligt att han sover till över 8!

Jag  är sugen på lite shopping idag men frågan är om grabbarna är det?Hmmm..
Den enda shoppingen de avgudar är BR-shopping (Lilla-E) och taxfreeshopping godisavdelningen(båda).
Lilla-E var verkligen i sitt esse på Arlanda när han botaniserade runt bland alla härliga godisförpackningar;)!


Vad har ni för Lördagplaner?

17 kommentarer
Angelicas Closet

Så söta! Jag älskar också att strosa runt bland allt godis =)



Synd att du inte kan komma imorgon på picknicken. :(



Kram

Helena

Man behöver en sådan morgon ibland. Svar: Tack snälla, jag skall kurerar mig!

Jen

Allt bra? :)

annika

Får nog bli en sväng till havet idag!

Helena

Härligt med en härlig start på morgonen, ja killar brukar ju inte gilla allt för mycket affärer.

Du får muta dom :)

Hoppas att du får en härlig dag :)

Marias Kakburk

Hihi, smaken är ju som baken!:)

Va härligt med en lugn start på dagen!:)

Linda

Ja men du köpte du dom på planet ner till Egypten el? För det gjorde vi när vi åkte till Turkiet och då fick man med en till flaska, after-sun.

Ha en mysig dag, kram.



Ps kikar in ikväll och läser om maten=)

Lisa

Hallå! Vad händer i helgen? :)

Maria

Tack! =D

Vad ska du hitta på för spännande idag? =)

mingla

mmm, godis :)

emma

ja eller hur.

men enligt dom plågar jag min hund för hon hade den tröjan.

folk är fan otroliga.

tack för kommentaren :)

kram!

jenny

jag har ingen aning vad som händer idag än..

Rebecka

Tack . < 3



stina

GOSH vilka söta killar.. (A)



glitterandbling

svar: tack detsamma! :)

Lynn

Rätt tråkiga planer. Eller iallafall fram tills nu... har städat. Så ska jag nog pusta ut lite och sen tror jag att jag ska cykla ut en runda och fotografera.

Hoppas du får en bra dag :)

a n n a

jag kör ett pit-stop hemma i stan ikväll, åker upp till landet imorn igen;)

hoppas du lyckas med shoppingen då!