Shopping of today



Flipflops med Sex Pistols motiv och strass 199 kr Åhlens
Linne med stjärnor H&M Dived 98 kr
( bra med linnet är att man kan göra om det till halterneck lr tubtop enkelt,man kapar bara två eller alla band,har dock inte beslutat mig än hur jag vill ha det;))

Hmm..lever nog en blandning av rocker,hippie och romantisk prinsessa inom mig.
Det är ju lite kul för man kan ju variera sig..hi hi.
Var  "tvungen" att ta med mig Lilla-E och shoppa efter dagis idag för vår våning är för varm att vistas i just nu mellan cirkus 16-19...puh...ska det vara  hela sommaren?
Båda balkongerna har kvällsol,mysigt..men vaaaaarmt!
Måste köpa ett stort parasoll,yes i belive!

Fler bilder från Egypten och taxfree-fynden kommer..inom en snar framtid...nu måste jag hälla i mig Loka..Ciao!
25 kommentarer
evelina

du har värkligen en super fin blogg-design , hadet bra :) kram

evelina

du har värkligen en super fin blogg-design , hadet bra :) kram

Erika

De där flipflopsen var de snyggaste jag sett =)

HannahSthlm

evelina: Tack söta:) Ha det så fint du med!



Erika: hi hi..vad kul att du tkr det..jag kände typ lika dant när jag såg dem idag;)!

Fia

Ja han är våran lilla ögonsten:)

pepsi

Alltså, jag raderade profilbilden i kodmallarna..

Men tack endå för hjälpen :)

Sassy

Vilka coola flipflops, och linnet var ju verkligen nåt för mig som älskar rosa och stjärnor!

Sofie

Linnet var superfint <3



/s

hockeyfrugan

haha ja jag får säga det till honom ;)

Tobias

svar: gör så, den e så god :D

hanna

kan inte du tipsa om mig på din blogg så tipsar jag om dig? x)

Jennilie

Tack. Jepp, trist med sà dàligt väder här.. Jag vet hur man säger det men inte hur det stavas men jag fàr väl gissa dà, Franc, schweiziska pengar :) Haha inte är du dum inte, jag skulle inte heller vetat vad det var för sedalr ;)

Jag och fotbollsspelarn

Ja visst är det underbart, vi har dock bara sol framåt kvällen så vi slipper det allra hetaste, så det är alltid behagligt.Hoppas du får en underbar sommarkväll =)

Angel

Jag har tackat ja och med tanke på att jag missade mahirs teknik mingel så vill jag verkligen gå på detta s,ska du dit?I sådana fall kanske vi kan mötas då sthlm inte är hemma för mig s,trevlig helg

O L G A

Superfin topp!



Ha en trevlig kväll :)

delinda

söta saker =) hoppas du får en lovely helg i solen!kramar

sofie

Hej! Kikar in här för 1:a gången och det ser trevligt ut så det blir nog fler ggr.. =)



Himla balla flip flops!

Lenita

fint :)

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Fina shoppingfynd! :)

jennan

nnehhj vad snyggt linnet var I WANT IT hehe

Linda

God morgon, hoppas du får en bra dag ute i solen. Ska bli ännu varmare idag så man flyter väll bort hehe. Kram

jenny

härlig blogg :)

sanny

läckert

Erika

Verkligen kul att skorna passade =)



Hoppas att du får en härlig dag idag!

Oddsonja

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.