Shopping of Today


L´extreme Mascara från Lancome,nyansen Brun Stretch 02
Boots Time Resisting Day Creme spf 12
Nivea  Cleansing Wipes
Blommor till håret från Glitter



Det är inte bara lax,bubbel och bag-in-box man behöver inför midsommar...ellerhur?:)

Självklart kom jag på en hel del annat som jag måste ha i eftermiddags.
Blev en snabb avstickare till Kicks .
Min L´extreme som jag fick av Becca är spårlöst försvunnen,fortfarande,så det blev en ny!
(dock i en annan nyans ifall jag hittar den andra)
Man måste ju vara lite snygg på midsommar så det känns som ett befogat köp..hmmm!

Blommorna från Glitter ska jag pröva lite senare så får ni se resultatet,kanske kan vara något i brist på krans?


Har ni piffat något inför midsommar?
7 kommentarer
Sassy

Sött med blommor i håret!

M a l i n - L i v i n g r o o m

jag måste ha blommor till håret. helt klart. tack för tipset hanna! kram och trevlig midsommar!

Niklas Eriksson

Vill önska dig & barnen en trevlig midsommar Hannah! Hoppas ni får bra väder också.



/Mvh Niklas

Marias Kakburk

Tack:) Till midsommar piffar ag till mig med arbetskläder som jag jobbar hela helgen



Hoppas att du får en härlig midsommar du med!:)

mini

tack söta du för tipset med blommor till håret! det blir min piffning det, kram! mini

Jonna

åh:)

irmeli

blev inte mkt till piffing...ute hos mamma och pappa på landet, så då var det bekväma kläder som gällde:) men du var jättesöt i din piffing...jag ska nog piffa mig lite för nästa helg istället:)