Paket of today...

 

Supersnabb leverans från Accessora av min nya "Freeze grej". Har verkigen höga förväntningar på den och prövade lite snabbt nu ikväll över makeupen..blir säkert toppen till partyt imorgon!
Vem vill inte ha en makeup som sitter hela natten? Som jag utlovat kommer en recension så snart jag bildat mig en ordentlig uppfattning om den!
Passade även på att hämta ut mina "mys-saker" jag beställde på Nelly's viprea,ni ska få se..har bara inte hunnit fota!

Hur går det i matchen?!
Har ju gått och blivit EM-frälst..ha ha..och nu är jag inte nära en tv:(
Är inte med "Mr Saida" ikväll men jag tyckte han svamlade något om Ryssland innan vi skildes åt..skule ju verkligen vara en SKRÄLL det..ellerhur? ;) Spanien slog ju dem stort i början av tuneringen....och VEM skulle ens ha kopplat Ryssland och fotboll innan EM ? :0

Haft en bra Torsdag?
3 kommentarer
Niklas Eriksson

Torsdagen har varit helt ok. Lite trångt i stan dock, pga Peace&Love festivalen.



/Mvh Niklas

HannahSthm

Niklas: Oki..brukar vara så när det är festivaler;)!

Ellinor

hmm, spännande att se om det fungerar1