På väg till moi...


Var länge sedan jag prövade en ny hudvårds-produkt, har mina favoriter som fungerar bra,men nu är det dax!
Freeze 24/7  har lanserat en ny spännande "sak" som heter Go Instant Smoother & Brightner  .
Innehåller bla. C-vitaminer,svart te och granatäpple.
Vad jag har förstått så är det en produkt som förbättrar hudkvaliteten och fungerar som en primer.
Man ska kunna använda den både under makeup och över för att fixera och förbättra.
Dosan är praktisk att ha med i väskan och innehåller även en löstagbar spegel.
595 kr på bla. Accessora.

Återkommer självklart med en recension när jag prövat!

Har du investerat i någon ny eller bra beauty-produkt på senaste tiden? Berätta!
25 kommentarer
Karin

nä rätt dåligt på den fronten, det enda jag köpt är lotion för torr och solbränd hud:D

Linda

Tyvärr mår jag inge bättre idag=/



Ja jag har testat både Kerstin Florian produkter och Ldb;s nya produkter och ska jag vara helt ärlig så är Ldb mycket bättre än Kerstin. Snacka om stor prisskillnad. Det dyra behöver inte alltid vara bra.

julia.

åh, smart!

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

åh den där ser jag fram emot att du ska recensera =)



hoppas du har en fin dag gumman!

Fredricas Modeblogg

Smart :D

Jessica

Cool den ser ut, hoppas den är bra. Här testas mest budgetprodukter just nu, är inne i en sådan period:) Hoppas du får en superbra dag!

J U J U ~ Mode- & fotobloggaren

Snygg vad den oxå hahaha ;)

Anna

vilken härlig! snygg var den ju med :)

vanessa

hur designar du så fint?

vanessa

hur designar du så fint?

vanessa

hur designar du så fint?

vanessa

hur designar du så fint?

Melina

smart

Sojung

låter som någonting bra det där:) själv är jag dålig på att handla nya produkter, kör oftast på samma som jag gjorde innan. lite trist, men men

petrich - me gossip and fashion

aa visst är dom snygga :D hehe

sanny

ne, men tur i oturen att det inte var hemma hos oss.

Ha en bra onsdag du med :)

carro

Filmen var ju heeelt underbar :)

Maria

Tack så mycket! =)

Vad är det för något, hudkräm?

Ha en underbar dag du med!

glitterandbling

smart :)

N

Den ser söt ut i alla fall. Hoppas kvalitén är lika bra :)

Sweet 16´s blogg

nice

Jennie

oh kul :P

Anonym

make up stores skin serum , ska ha efekten om jag har fattat de rätt att hjälpa till att släta ut ojämnheter och gör huden babylen och gör att sminket inte åker in i porerna , tycker den är hel ok .

Wysteriia

spännande :D

Emelie

Hej! Jag har en fråga, den senaste veckan har jahg blivit väldigt noga med rengörningen av ansiktet, och samtidigt ploppade det upp finnar i ansiktet, är det av rengörningen? för så var det sist ajg blev jättenoga av rengörning, och det var typ ett halv år sedan. Jag använder mig av ldbs serie, för normal hud.