Mr Saida är trött...

 

Lilla-E är allt lite läskig ibland.
Jag är väldigt jordnära men ibland börjar man ju undra om det kan finnas någon liten Mr Saida som håller till i det lilla livet?
De senaste fyra matcherna i EM har han innan matchen sagt vem som kommer vinna och det har mycket riktigt blivit så!
Synd att man inte spelat....jaa..satsat pengar alltså..men sådant är inte riktigt my cup of tea!
Idag har Mr Saida tagit paus dock och "känner ingenting".

Vem tror du? Turkiet lr Tyskland?

Update 20.40: Nu säger han Tyskland..hoppas nästan han har fel..vill ju inte att mitt barn ska vara ett medium:P
4 kommentarer
Linda

Öhh ingen aning, har inte följt fotbollen sen sverige åkte ut.

maria

Aa verkligen. Tack :)

Jag tror faktiskt att Turkiet skrällar och vinner. Dudå?

V

Vad gullig :) Hmm.. någonting säger mig att det blir Turkiet. Men njaa. det blir nog en rysare.

mini

HAHAHHA! guud så gulligt, jag fick mig ett gott skratt här, så söt han är. "känner ingenting"...åå lilla söta! mini