Monday Latte Macchiato



Åhh..jag är nog nästan den enda i min bekantskapskrets som inte har någon flashig espressomaskin med diverse roliga funktioner. Det som avrått mig från köp är att de ska vara så jobbiga att rengöra..^^
Såå..nu sitter jag här med en Latte Macchiato som jag bara vispat ihop på ett kick med vattenkokare och liten förpackning från Gevalia;)! Urgod är den iallafall och såå enkel att "göra "så spana efter den i din matbutik nästa gång!

Inget går ju upp mot en latte från Espresso House,men man får ta vad man har helt enkelt,)!

Vilken är din favorit?
Latte, Latte Macchiato,Cappucino ,Islatte,espresso lr Chail-latte?
20 kommentarer
Jessica

Åh en Latte Mocca från Espresso house eller helst Starbucks är det godaste som finns. Med en perfekt blandning av choklad och kaffe...mmums

Anonym

Godmorgon tjejen....HA en skön start på veckan...

Helena

Godmorgon! Jag tycker nog bäst om vanlig latte, men har inte provat alla andra förstås! Hoppas att du får en fin måndag!

Sofia

Chailatte och vanlig latte är godast :)

sandra

Mocha latte är en klar favorit däreftr en latte macchiato.

Måste nog ta mig en tur till espresso house !!!

Karin

vanlig latte:)

Åsa.S

Old-fashon som jag är så dricker jag kaffet som jag gjort sen urminnes tider, svart vanligt bryggkaffe. Det lustiga är att det ju inte ens går att få tag på på vissa trendiga kaffeställen...

Ha en fin dag! =)

Anonym

Ha en skön måndag..ska ut i solens varam strålar nu...

mingla

detsamma tjejen . vad ska du hitta på idag?

dolly

dom där snabbkaffe påsarna är sjukt goda ;D Har alla möjliga smaker av dom hemma.

Nina

ja fy vilken bra konsert!!!

tycker aftonbladet å expressen va snåla med betyget. ja menar då hela globen står upp så tvivlar ja att någon gick därifrån missnöjd! ja va på moln :D

men två pers av 16000 tyckte att den sög S

Lillknoddan

den såg verkligen god ut, men jag dricker inte kaffe av ngt slag! :p

Rebecka

Det är så jobbigt att göra rent massa maskiner hela tiden.

dagens fråga

Tack för ditt svar! (bästa hittills enligt mej) :)

Anonym

Cappucino ;D

Anonym

vilken underbart bra texta du har på din header ! om pengar och lycka ! =)

JOSEFINE

min favorit är latte!

Petra bloggar

åh men nåt sånt där smakprov fick jag med från Lindex häromdagen, undrar vad den blev av... hm?!!



:)

Elin

jag gillar allt :) så gott, så gott!

Petra

Min favvo är vanilj-latte tror jag!! Jag har en espresso å jag tycker itne det är så jobbigt att rengöra faktiskt, man vänjer sig...måste ånga ur den ordentligt bara!!! ha n trevlig dag!