Mamma..kan jag inte få en kamel?



Har ju utovat en Egypten-guide lr iaf något i den stilen och jag lovar att den kommer ikväll!
Till dess får ni hålla till godo med denna bild.

Lilla-E's ridtur på kamelen var bland det roligaste han varit med om och nu står en sådan (kamel)högt på önskelistan..ha ha..kan bli smått problematiskt att fixa fram en sådan till födelsedagen! ;)
Jag kanske ändå borde gått med på dealen när en försäljare frågade W om han kunde täka sig byta bort sin mamma mot några kameler..hmmm!


(Ps. Eg tror jag det är en dromedar (stavas det så?) men för enkelhetens skull så kallar vi det kamel,det är ju bara en puckel hit och dit som diffar;)

Ha en underbar Söndag!♥
30 kommentarer
Hayley

Ja havet var mega mys vi hade en prima lördag! Hoppas din söndag blir perfa!



//Hayley

Marias Kakburk

TACK, va snäll du är:)!!



Hoppas att du också får en härlig dag!:)

sanny

det är ju så sött med kameler

julia.

vilke härlig bild!

glitterandbling

härlig bild! :)

jenny

gulligt, haha.

Erika

Jag vill också åka på dromedarer =)



Det gäller bara att öva och öva i ps så får man till det tillslut =)

Pernilla

Hejhej!

Vad ska du göra idag i värmen?

Kram Pernilla

Sofie

Aaw, vad gulligt<3

Karin

hehe en sådan kanske man skulle skaffa:p

Melina

härlig bild

jossan

besök: http://kyyss.blogg.se/2008/june/tavling-1.html och var med och tävla om massa smycken.

ha det bra!

Wysteriia

Haha lite problematiskt att fixa fram en kamel kanske ja ;) haha

Evelina - blivande brud <3

haha kameler är ju SÅ söta!! ska lätt rida kamel i tunisien!

Maria

Tack tack, jag har en helt underbar söndag, och du? =)

Lily [ L i n d a . B l o m ]





Förlåt! Nu kommer jag och gör sådandär tråkig reklam för tävlingar, men du kommer inte bli besviken om du spanar in det : )



Just nu pågår nämligen två stora hårvårds-tävlingar i min blogg och sådana produkter KAN man inte få för många av, eller hur?



Kolla in dem vettja!







http://lindaslya.blogg.se/2008/june/tavling-vinn-shampoo-balsam-inpackning.html#comment



http://lindaslya.blogg.se/2008/june/tavling-vinn-osis-dust-it.html#comment

stina

Hihi =) Precis, en puckel hit o dit.. =P

kristin

hehe, gulligt ^^

Jag och fotbollsspelarn

Ah va härligt, hawaiian är det bästa, jag kör dock på 2a ;) köpt i thai och jag tror till och med att den hjälper det bruna litegrann. Hoppas ni haft en underbar dag och att du lyckas med någon slags kamel iaf till sonen.

sofie

hahah ja en kamel vore ju nått:P

sandrra

hihi söt bild!

Jessica

Du får köpa en plast och lägga på lite löshår så är det fixat:)

sanny

kameler är så underbart söta.. minns hur mycket jag ville ha en efter att ha varit på kålmorden som liten :)

SARA

Jag har hört det där att kamelägarna gärna byter sina kameler mot kvinnor :P

Eric

hahah : ) hoppas du har det bra

take care /E.

Jossan

Sööt bild :P

Sigrid

Gud vad roligt! Som du skrev så var det nog jätteroligt för han!

Anonym

God kväll tjejen..Hoppas att du har haft en skön och trevlig helg...ha en skön kväll..

malyyn

Hahhahaah fan va kul det hade varit om man haft en kamel :D

Niclasirene

Good people of togo i was here ok.