Kom fram...



...jag blir tokig när jag inte hittar mina saker,kanske är det för att jag har för mycket saker?
Min syster hade köpt med sig L´extreme från Lancome på taxfreen till mig men jag kan absolut inte hitta den!
Fick en underbar bodymist från US också,visar senare..om jag nu  kommer på var jag kan ha lagt undan den;)!

Have to hurry!
Puh.. Morgonen har varit stressig,Lilla-E vägrade gå upp och jag abokade ett möte halvsovande på telefon kl 6.40...
Lillklimpen är fortfarande inte riktigt kry och jag ska hämta hem honom tidigt idag!

Vad har ni för Tisdagsplaner?

5 kommentarer
Petra bloggar

usch, så HIMLANS irriterande när man förlägger saker!!! suuuuck



hoppas att de smyger fram snart ;-)

irmeli

jag ska slappa! Försöka njuta av min lediga dag, trots att mobilen ringer stup i ett:)

Eva

Först ska jag tipsa lite folk om min tävling och sen tänkte jag ta mig en promenad tror jag. :)



Här är tävlingen: www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2984875

delinda

ah så typiskt, hoppas den dyker upp! ha en trevlig tis!kram

sanny

älskar den mascaran