Functional Lifestyle?



Fick en intressant inbjudan för ett tag sedan.
Sushi-lunch på BernsTerass anordnad av Coca Cola,kommer gå av stapeln imorgon.
Det kommer talas om Functional Lifestyle och nya spännande och nyttiga produkter från Coca Cola.

Tyvärr kan jag inte gå för Lilla-E är sjuk. Supertrist!
Hade ju absolut velat updatera er på denna fronten,kan en Coca Cola var både god och nyttig? :)
Sex and The City-biljetter i goodiebagen som jag hade tänkt lotta ut till er eftersom jag sett filmen..men vad ska man göra?
W är väldigt arg på mig och sin lillebror eftersom det säkerligen kommer delas ut Coca Cola! (som han självklart  tyckte jag kunde ta med hem till honom;).

Aja..någon annan som ska gå?
12 kommentarer
Cicci

Vad synd att du inte ska gå, jag ska gå! Kommer nog dock lotta ut mina biobiljetter också eftersom jag flyttar till Paris snart. Kan säga till här isf :)! Kan ju fråga dem om jag får ta en påse till dig kanske, det borde ju bara vara bra för dem :)!

Sweetheart

Mums med cola! Ska inte heller gå, ska ju på jobbintervjun imorgon, men hade varit lite spännande! Framförallt är det roligt med något annorlunda :)

Sofia g

Kul att du kikade in på min blogg...

Precis, coca cola som är nyttigt..?... skulle verkligen vara intressant att veta vad de skulle presentera...

Trevlig kväll!

Linda

JA dom ska vi ha till midsommar=)

Petra Bloggar

COCA COLA! nyttigt?? fnissar



;-D

Maria

Ja det känns mysigt nu =)

julia.

haha! det låter som ett skämt. men man vet ju aldrig;)

Niklas Eriksson

Hmm, skulle inte kunna leva utan mina Cola.

Har viss förstålse för "W", men hans lillebrors hälsa är ju viktigare än Cola.

Men Hannha gå ned till affären och köp en cola åt sönerna!

Krya på dig hälsningar till lillkillen från Borlänge.



/Mvh Niklas

Lenita

Den ska jag gå på :)

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

jepp, ska gå. Synd att vi inte ses men lilla e's hälsa är viktigast.

massor av kramar till dig gumman!

Josiee

kan tyvärr inte heller gå, men det verkar hur intressant som helst! Hoppas du sover gott!!

Juliusmarianne

Cool site ... I like it :)