Ditt bästa shoppingfynd i år?




Tänk vad tiden går! Snart har halva året redan rusat iväg...
Dax att summera de bästa köpen hittills i år tycker jag.

För mig är de bästa köpen absolut de saker som jag använder mest!
Även om något kan vara dyrt vid köp så är det väl spenderade pengar bara det används!
(Tänk hur mycket man har liggandes som aldrig används som man tex. köpt på rea..det kallar jag slöseri.)

Mina bästa och mest välanvända köp i år är helt klart mina Solisar från Dior och min underbara East West Bayswater från Mulberry.

Vilket är ditt bästa köp ? Berätta!
19 kommentarer
C

riktigt snygga brillor!

jonna

snygg väska!!!

emma

Oj, hur har du råd med sådana inköp? Blir jätteavis! :) hihi

Diana

mitt bästa köp är nog ett par byxor som va på rea på h&m, använder dom hela tiden, fast det kan bero på att de är de enda som passar mig :P

AAMMSS svarar

tack så mycket! :D

Karl

Varför la du på för?

19:00 Tors är det som gäller iaf!

/K

moa

jag tror lite olika skor faktiskt, har köpt flera riktigt fina par i år. :)

Amanda

Väskan var fin. Vad svårt, jag är nöjd med många saker! =)

Evelina

Svårt, vet inte :) Har så mycket bra köp :p

Sweetheart

Oj vad svårt, det måste jag fundera lite på... :)Ballerinorna ligger bra till iaf om man ser till användningstillfällen :)



Nu har jag mailat dig ang vinsten! :)

Emilia

Ja jag gillade också det sist jag använde det så det blir en favorit i repris :)

vanessa

riktigt fina väskor!

vanessa

riktigt fina väskor!

glitterandbling

mitt bästa köp är nog en vit väska som jag använder ganska ofta :)

J M

dreeewgel till solbrillorna :))

laijna

Snygga brillor :)

emy

Fina saker :)



vet inte vad som är mitt bästa inköp ^^

carro

mitt bästa köp måste va min bikini, jag älskar verkligen den, färgen modellen. Allt är perfekt på den :)

Sassy

Jag tror att mitt bästa köp i år är min svarta skinnjacka, den har jag använt grymt mycket!