Utmanad!



Sweetkay utmandade mig för ett tag sedan.
 Har haft lite ångest för att jag inte hunnit med det hela.. soo..here we go!:)

Regler

-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmanda dem i deras bloggar,be dem läsa din.
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att göra lista idag?

-Svara på sms
-Svara på mejl
-Sitta uppe och vänta på att min son ska komma hem från disco
-Gå och lägga mig i tid pga. tidigt möte imorgon
(hur punkt 3 och 4 går ihop vet jag dock inte än...;)
-Pröva nya rengöringsprodukter från Lumene

Vad gjorde du för 10 år sedan?

-Bode på Gärdet,gick på Calle Flygare testerskola,provfilmade en massa, gjorde olika statistjobb,sökte scenskolan..mitt liv kretsade till största delen runt teater....

Ställen du bott på?

Oj..en massa..

-Degerfors (är född där och mina föräldrar bodde bara där en jättekort period pga. min pappas jobb men födelseorten förföljer mig i mit pass..ha ha)
-Örebro
-Sunsvall
-Lidingö
-Bromma
-Gärdet
-Vasastan
-Paris

Fem saker du skulle göra om du var biljonär

-Ha en gigantisk våning vid Victor Hugo i Paris
-Lägga väldigt massa pengar på inredning!
-Ha en större våning i Sthlm
-Resa till alla storstäder som man "bör se" med mina killar och shoppa som en galning samt gå på massa roliga fotbollsmatcher i Spanien och England med jämna mellanrum för att göra de små liven glada!
-Skänka pengar till olika fonder som ligger mig nära/som jag känner extra för.

Jag utmanar Nina,Cicci,Wysteriia,Daniel,Anna och Karin
(och alla andra som känner sig sugna på en utmaning!)
-

7 kommentarer
Linda

haha bra där=)



God natt söt

Peaches

Om du har tid så ge gärna din åsikt på inlägget "Nattfilosofi", har jag rätt eller fel? Alltid kul att höra! :)

Wysteriia

Ja men tänk om jag hade kunnat bli rik på det?! ;) Tyvärr tjänar jag inget..men men ;) haha.



Har redan gjort den där..men kanske gör den igen ;)

Nina

Åh vad kul, gör den senare idag!



Ha en fin dag. Kram.

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

jag gjorde den här för några veckor sen, men tack sötis för att du tänkte på mig!

massa kram!

Cicci

Ska göra den lite senare :)!

Emelie

Hur var det att bo i Paris? :D