Det blev East West Bayswatern..

  

Har som sagt varit en intensiv weekend ,milt sagt, och det är snart dax för mig att kasta mig över diverse nattritauler som Dior-rengöring och tandborstning.

Rebecca dök upp från Schweiz här på kvällskvisten och jag har fått höra massa kuligt skvaller om hennes resa och skvallrat lite om mina senaste dygn;)

Tänkte det kunde vara passande att finally tala om vilken av väskorna hon fick låna!
Ni som följer min blogg har säkert redan listat ut att det var min svarta 
Mulberry East West Bayswater jag lånade ut,jag har ju liksom använt min LV Speedy ganska intensivt i helgen!

Det var roligt att höra era åsikter i frågan och jag resonerade som så att East West Bayswatern är slittåligare och att jag inte är lika nojlig för fläckar på den! Den är ju värd mer men det är ju faktiskt inte alltid det som det hänger på.
Dock är jag lika rädd om båda men jag oroade mig aldrig en sekund att hon skulle ha bort den.

Måste påpeka att båda väskorna hängt med på mycket och fortfarande är i "nyskick", de är väldigt tåliga!
Det är alltid en fördel att investera i en kvalitetväska för de håller förhoppningsvis i många,många år.
Vissa väskor blir ju tom. snyggare med åren efter lite "slit&släng" och "väder&vind".
18 kommentarer
Amanda

Håller med om att det ofta lönar sig att lägga lite mer pengar på just väskor. Det är ju en sak som hänger med en varje dag! =)

sanny

jaa, ja älskoar dom ^^

Wysteriia

Önskar jag hade haft råd att investera i en lyxigare väska..men men ;)

Ellas Inspiration

Väldigt snygga väskar! Tack för titten hos mig, kom tillbaks när du vill!



Kram Karin

Miss s

Härligt med kvalite, även om det kostar och som du säger vissa favoritväskor kan ju faktiskt bli snyggare ju mer dom slits.

funderar tror faktiskt inte jag har nån sån väska just nu..... dax att göra väsk inventering:)

Kul att du haft en bra helg.



ha det gott

Miss S

Petra

Apropå morgon- och nattritualer...undrar hur mycket tid man lägger ner i snitt i sitt liv på att stå och fixa framför spegeln...men det är ju kul också =)

a n n a

ja bayswatern är en riktig klassiker:)

ulrika

Ja, egentligen borde man investera i en bra kvalitetsväska men det är så dyrt och istället blir det alltid slit och slängväskor...

jennie

jättefina väskor, gillar speciellt dn mulberry bayswater :D

Jessi

svar: Tack så mycket :) Hoppas du också får en bra vecka!





Sjukt fina väskor!

Linnea

snygga väskor!

delinda

snygga väskor tjejen =) ska investera i en riktigt snygg en! kramar

linnea

Tävlar ut en bloggdesign, för er som vill var med och tävla, läs mer här! :)



http://halldin.blogg.se/2008/july/designtavling-1.html#comment



glitterandbling

svar: tack :)

Marte

bayswater <3

Anni

Jag har en liten handväska från Mulberry i Oak och den har verkligen blivit mycket snyggare bara det senaste året sen jag köpte den! Sen tycker jag att de luktar så gott också, det är verkligen värt pengarna att investera i en dyrare väska!

Det jag inte är särskilt nöjd med Speedyn är att handtagen blir så mörka precis där man håller, vore ju kul om de var i samma nyans, haha. I-landsproblem :D

Pixie

Haha, håller med Anni om det där med handtagen! Samma problem har jag med min Pochette, håller den för mycket i handen.. :P

Sara

Ah om man hade råd med såna dyra :D Hehe!

Jag köper många men billiga istället :)

Tack för din kommentar! Kram