Living tired girl!

Åhh..!
Imorgon har jag så himla mycket att trixa med på dagen, på kvällen blir det..utgång..igen;)!

I Torsdags efter champagnen blev det Utecompagniet (där Alex Schulman förövrigt också var..hmm..ha ha..känns som jag alltid hamnar på samma ställen som den mannen), sedan sneddade vi över till East.


Kvällen till ära hade jag försökt få till en "flät-frisyr" men den åkte av innan jag sprang hemifrån.


Klädvalet för kvällen blev:
 
Linne H&M
Kjol,Tradera-fynd
Skinnjacka H&M
Mulberry East West Bayswater


Nu ska jag genast sussa inför morgondagens bravader!
Ciao♥

18 kommentarer
Dress Like a Princess

Fina bilder & fin kjol :)

Stina

Hoppas du sov gott ;)

Miss s

ser skoj ut:)

ett tips angående fläta...gör en lite under håret fast ganska långt fram så kan den hänga fram lite över en axel utan att du stör dig så mycket på att den kommer mot ansiktet:) kan vara värt att testa.



ha det gott

Miss S

Lexie

fina bilder :D

Sassy

Vad söt du var med flätan, synd att den åkte av! Och hela du var ju fin, den där kjolen älskar jag!

queenpeach

jättesnygg kjol!

Karin

söta bilder:) och fint!

Mia

Vad fin du var! :)

Nina

Vilken fin outfit! Ha en härlig lördag. Kramis.

Erika

Så fin du var!

Nettan

Tjabaa!!

Jag har väll inte missat dragningen av Kitty-etuiet. Har varit bortrest och igår var jag ut på Engmans kapell.

Hoppas att du får en mysig lördag!!

Kram Nettan

Sofia

Ser du inte att ditt hår ser gräsligt ut???? Du skulle behöva kapa ditt löshår minst tio cm. Förresten, jobbar inte du med makeup? INTE så snyggt att vara tokorange om kinderna och sedan rosa lipgloss på det. Snacka om nollkoll.

Niklas Eriksson

Du var nog snyggaste tjejen i Stockholm den kvällen.

Iallafall att döma av de tre mittersta bilderna.



/Mvh Niklas

ellen

varför har du så mycket smink under ögonen? och dessutom så mkt mascara att det inte ser naturligt ut..

Jenny W

Riktigt snyggt. Flätan var också söt, den kanske får hänga med nästa gång? =) /Jenny

HannahSthlm

Sofia: Jag tycker det är fint så varför ska jag kapa det om jag gillar det långt?Jag skulle inte ha så långt hår om jag inte själv ville ha just det!;)

Makeupen kanske ser oranget ut på bilden av blixten men det är/var det inte i verkligeheten,det är svårt att fånga makeup rätt på bild!



ellen:För att jag gillar det,speciellt om det är fest tycker jag det är fint att markera ögonen. Har man mörka ögon kan man använda mer ögonmakeup,enligt mig!:)

HannahSthlm

Niklas: Tack söta;)!

Stephanie

Sött med flätan :)