Ute i cyber-rymden nu....

Hmmm!
Hade precis gjort ett långt inlägg om mina nya saker från eleven.
Texten med tillhörande bilder försvann dock bara bort ,i cyberrymden någonstans ,när jag nu skulle publisera!
Zzzz..

Jag är verkligen beyond trött just nu och gör därför ett nytt försök imorgon!


Här ser ni ett litet smakprov iallafall på innehållet;)!

Attend!
Fortsätt gärna tipsa om mina nya jeans i inlägget under!!
Jag ska absolut hoppa och springa i dem imorgon om jag inte dör under tiden....ha ha..de är verkligen såå små ;)!
24 kommentarer
Rebecka

Jag har tyvärr inget tips angående jeansen. Tack för hårmasken och det andra, var det ansiktsprodukter? Jag har haft en jättestressig dag idag så det var så kul att stanna upp en minut och öppna ditt brev :)

Jessica

Svar: Tack :) Ja jag satte fast det på hällorna längst in och då passade det perfekt, jag är lite rädd att det kommer töja ut sig men jag tror inte det, jag trivs redan jätte bra i det :D

Wysteriia

Älskar eleven, ska bli kul o se vad det är :D

Ellinor

Åh vad kul med paket!

m a r i t

Sådant e så tråkigt, om man tycker man fått ihop ngt bra lååååångt, o sen försvinner det bara.

På så sätt är det bättre o skriva på ett vanligt gammalt hederligt papper.



Tjing !

Linda/ Fröken SÖTSUR

Spännande!

jenny

godmorgon :)

Mia

Ha en trevlig dag du med! :)

Evelina

Eleven är bäst :) Gillar påsen med prover som man får :)

Miss s

åhh...nu blev jag ju nyfiken på eleven...väntar på att få se innehållet:)

jeansen, oj det lät som en obekväm historia...jag har inga bar tips annnat än att du gör div akrobatiska övningar i dom och hoppas på att dom töjjer lite:S



ha det gott :D

Miss s

Åsa.S

Hoppas det går bättre att visa grejjerna i dag. Ang. jeansen har jag inget tips... tyvärr.

Ha en fin dag!

Jennie

fan va surt när det händer så :/

Lenita

alltid jobbigt när inlägg försvinner!

julie

Usch, jag hatar när man har gjort ett sådant mega inlägg på bloggen, sen så bara försvinner allt :/

Ha en fin dag!

Natta

svar: tack så mycket! :)

desamma ;p

V

Ser spännande ut ;)

Mari

Så kul med paket! :D

jonna

fin blogg:)

Jessi

Åh vad jobbigt när inläggen försvinner!!

Fredrik Frisören

Hej hoppas du får en nice dag!

Nicole

Vill du ha en ny blogg layout? Håll då utkik på xoxo Design ;) :D



Hare :)

Sibel

God morgon sötnos :) ha en bra dag!

Emmi

Vilken fin blogg! :)

Kolla gärna in min!

Ha en superbra dag!

Arntjenny

Perfect work!