Tipsa oss gärna!

 

Vi ska ju provspela Kung Fu Panda som släpps i butik på fredag den 11/7.
Spelet ser verkligen kuligt ut men det har uppstått ett litet problem.
Jag är inte den som brukar uppdatera killarna på tv-spels fronten utan det brukar deras manliga nätverk göra.
Därför trodde jag att Xbox 360 spel kanske funkade till "gamla Xbox" men det gör det såklart inte.
Har lovat dem att köpa ett nytt tv-spel hur som haver  men vet dock inte om vi ska satsa på Xbox 360 lr Playstation 3?

(Vanliga Xbox 360 verkar svårt att få tag i just nu och då blir det Xbox360 Elite..)

Vilket är bäst?
 Xbox360 Elite lr PS3?

24 kommentarer
Nina

Min M har precis köpt PS3 =)

Evelina

Haha, har faktiskt ingen aning :p Hoppas det löser sig!

Niklas Eriksson

Jag skulle satsa på PS3:an. Den har 60gb disk (se upp det finns även en 40gb version), den klarar full HD upplösning, vilket är kanon om du har en TV som klarar HD. DVD-spelaren är en Blu-ray/DVD/CD. Den har USB-port, HDMI, Gigabit ethernet port, m.m.



/Mvh Niklas

Daniel

Finns det inget schlagerspel?

Johanna

Sv: Tack detsamma!

Debbie

Haha.. kul! Här körs det Nintendo Wii ;)

Sweet 16´s blogg

vet faktiskt inte ./

nadja

jag tkr PS3

liene

svar: Kul att du tycker det:)tack

Ha en fin kväll.

Camilla

Tack =) Jag vill se filmen. Kung fu panda

Josefin

tack sweetie!!

Elin

Tack =) Allt bra idag då? =)

Sandra

Hej! Var gärna med och tävla på min blogg. Du kan vinna ett Clip-on set från Rapunzel (http://samdra.blogg.se/2008/july/vinn-ett-clip-on-set-i-valfri-farg.html) & en till tävling där du kan vinna en G-punktsstav från Joys4us. Fler tävlingar är på gång!

N I C O L E

tack detsamma :)

JOSEFINE

ingen aning faktiskt :p

Jennyh

PS3 är kanske roligare eftersom det är nyare, men dock mycket dyrare och finns färre spel till det än så länge. Xbox360 är mycket prisvärt och finns mycket att välja på till det, o det kommer hålla i många år till =) så beror väl på hur mycket pengar man vill lägga..

DENISE DORNELL

tack raring:)!

TINA DEN FNA

TÄVLING, BLI DAGENS BLOGG! :)

Jennie

Hmm inte är inte världsbäst p åsånt :P men min bror tycker du ska skaffa PS3

Natta

jag har inget av de så kan ej säga ;D god natt!

HannahSthlm

Tack för tipsen:)!

Emma

Hade nog satsat på 360'n. Man har väl i princip allt man behöver där, hårddisk etc. Har ett sånt själv nämligen OCH ett Nintendo Wii :) Vi ser film och allting via xboxen, har den kopplad till datorn så vi drar bara över serier etc till den :)

Skosoet

Självklart PS3!

VintageRetroPrinsessa

xbox 360 finns ju dom med 120 gig inbyggt minne

men chippa det innan så du kan spela chippade et har vi :0)



Fick oxå det spelet



Mvh J