Tillbaka efter en liten ofrivillig semester..

Jag gick ju ut en sväng i Torsdags och sedan igår så har jag haft problem med mitt mobila bredband, nu ska det dock fungera som vanligt igen.
Känns verkligen ovanligt att inte ha skrivit något här på två dygn!
Har haft en hel del annat för mig hur som haver, kanske är bra med att litet "blogg-break" ibland? ;)

Torsdagens klädval ser ni iallafall nedan:
 
Linne av okänt märke
Jeans Diesel
Flätat Skärp Åhlens
Halsband från Pilgrim och Åhlens

Skinnband i håret från Glitter

Kvällen spenderades med middag på Storstad, senare bla. Sturehof och Sture.

Skinnbanden som jag knöt runt huvudet var jag supernöjd med..i några minuter.
Mitt hår flyger åt alla håll trots plattång och efter ca 10 min såg frisyren ut som bilden nedan..ha ha!

Skinnjacka H&M
LV Speedy


I några timmar stod jag ut med att "rätta till det" stup i kvarten men sedan tog jag bort dem..
Är dock fortfarande sugen på ett  flätat hårband , ska spana efter det imorgon om jag hinner!

Nu ska jag fixa mig i ordning för en Lördagskväll som ska spenderas på någon mysig ute-severing!
Vag gör ni ikväll?

18 kommentarer
monique

men det e fint då det e lite ostyrigt







LOVE FROM LONDON



Johan

Nice!

SIMONE!

jättefin jacka du hade! ;)

Angel

snygg outfit

Miss s

ah...men du var ju söt i hårbandet ju:)

Ja jag har testat lite och är supernöjd! sätter ihop en makeup steg för steg serie nu som ska läggas upp imorgon så bara kika in då:)



ha en toppen kväll!

Miss S

elin

så fint :)

liene

Gillar ditt linne:)

Ikväll ska jag inte göra nåt speciellt.

Ha en bra kväll!

Wysteriia

ofrivilliga bloggbrejk eller pauser från internet överhuvudtaget brukar kännas sådääääär ;)

mingla

min kompis hade också problem med sitt mobila. Hon provade att installera om skiten och därefter funkade det. Ett litet tips om du får problem med det igen :)

V

Heltjusigt ;)

Cicci

Jag tycker du passar jättebra i hårbandet! Men vet hur det är när man har ett band i håret som inte sitter som man vill, himla irriterande :)!

anna

Snyggt

Diana

snygg outfit! =)

catrin

Åh va snyggt!!

Fatma

Fin outfit :)

sanna

e d isadoras solpuder du har som rouge?

HannahSthlm

sanna: Japp;)!

sanna

supersnyggt är d. tack för svaret!