Shoppingtips!

 
Svart går i graven och är du i Sthlm tycker jag du ska kika förbi och shoppa på deras utförsäljning
Accessora har slutspurt på sin rea med upp till 70 % rabatt på vissa varor!
Modemecka har rea på 70-90 % på utvalda varot just nu.
Hudoteket har 10 % på alla produkter från Guinot fram till 20 Juli.

Själv skulle jag mer än gärna nätshoppa nu ikväll när jag inte kan göra något annat än att snällt vara hemma men jag orkar inte....jaa..är det illa;)
Ska nog ta en till Treo nu.

Har ni en trevlig fredagkväll?!
17 kommentarer
Little Peaché

Sv: Ja den var helt sjukt amazing!



Mvh Little Peaché

Ida Björck

svar: åh tack vad glad jag blir :)

emma

Hoppas jag också . Vill inte vara hemma inomhus när vädret är så fint som det är nu :S

Lovisa

Okej! :) Då sitter du säkert vaken nu!

Jessica

Svar: Ja det är underbart :)

Bra tips!

DENISE DORNELL

var med och tävla om en bloggdesign!

http://dld.blogg.se/2008/july/tavling-lottar-ut-en-design.html

Evelina

Härligt med rabatt :)

Fredrik

godmorgon...

Jess

Tack desamma :)

Angie (:

Tack för råden :)!



Ha en bra dag ;)

Jennie

detsamma =)

H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

modemecka har så fula kläder



Hur upptäcker du att en människa är falsk? Kan man se det på en människa vid första mötet, i så fall hur?

Sassy

Åh, alla reor! Synd att jag redan har gjort av med så mycket pengar den här månaden...



Ha en skön lördag!

kram

Jonna

sv: tack dessamma:D

Jonna

snygg header btw

Melina

bra tips

Hallvardelin

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!