Seventy Trousers

 
1. New Seventy Trousers ,Killah 1099 kr på Nelly
2. Citizens of Humanity  från Mytheresa.com


Det blev inte så mycket nätshopping ikväll,tänk vad tiden går snabbt..var tar den egentligen vägen?
Jag har iallafall haft tid att klicka hem mina eftertraktade New Seventy Trousers by Killah från Nelly.
Precis sådana utsvängda jeans som jag vill ha.
Tajta upptill och lite vida nertill.
Det andra paret från Citizens of Humanity som jag bloggat om förr är way too wide för min smak.
Och så gillar jag inte pressveck...

Vad tycker du? Tror du de kommer bli bra?
Hänger du på trenden med vidare jeans eller fortsätter du med stuprör?

3 kommentarer
Jessica

jag gillar inte de jättevida jeansen, tycker jag ser ut som ett tält i dem faktiskt. för min del blir det för det mesta boot-cut, de sitter helt enkelt bäst! mitt absoluta favoritmärke när det gäller jeans är 7 for all mankind. finns inga som sitter så snyggt i alla fall på mig. =)

Miss S

jag gillade Nelly jeansen men måste hålla med om den vidare varianten inte va någe vidare:)

blev lite bred norrlänska där...men tror du tolkar rätt.



ha en bra dag!

mvh Miss S

Anonym