SATC-tee,something for u?

 
 
SATC-tees från Megastore, 255 kr

Jag vet att jag var lite putt på Megastore" förr i tiden"när mina" Little Miss tees" blev försenade ,men nu känns allt glömt!
Jag måste ju nästan älska dem för deras stora utbud av tees med tryck och för att de flesta tees är från Junk Food.
Me love Junk Food! Kvaliteten är toppen!

Dessa SATC-tees vet jag inte om det är just Junk Food men roliga tryck för
 SATC--lovers är det väl iallafall.
Du hittar dessa ovan på Megastore för 255 kr/ styck

Vilken SATC-tee skulle du välja av dem ovan om du var tvungen? ;)

Jag kommer beställa andra tees i veckan och då får ni se vilka det blev,tror dock inte jag vill ha någon med SATC-logga,men jag kanske ändrar mig ?
13 kommentarer
Johanna

Tack för din söta kommentar. Det värmer :)

Som svar på din fråga, nej, jag kände mig inte sjuk. Ville bara få bort knölen. Fåfäng som man är ;)

Kram / Johanna

Nina

Åh hade satsat på de nedersta 2! Så snygga i sommar.

N I C O L E

fina :)

Pauline

Tycker nog längst ner till höger var snyggast! =)

Angel

Jag skulla ta den gråa.

Lynn

Jag skulle ta den där nere till vänster :)

delinda

nr 2 och 4 =) söta!

ella

den grå & den svarta längst ner;)

ha en fin onsdag!

ida

man borde inte fa lagga upp sana dar videor tycker man ju.. den med drinken var helt klart snyggast! :) har du sett filmen?

V

Vad fina :) gillar nog den längst ned till höger ;P

Emmelie

Personligen hade jag nog valt den längst ner till höger. Drinken och den lite mindre texten känns väldigt sex and the city för mig :D

matte

den svarta med drinken, definitivt!

jessica

bildenn längst ner till höger såklart, eller den första :) (Y)