Reminder! Vinn en hair mask från phc!


Hair Mask från phc 20 kr /styck
Du hittar dem bla. på Kicks och åhlens.


Ikväll kl 23.59 så avslutas tävlingen där du kan vinna en hair mask från phc.
Jag har tre masker att lotta ut och det kommer alltså bli tre stycken som vinner!

Det går bra att tävla här under detta inlägg eller HÄR. 
Passa på att vara med!
Ju fler som är med och tävlar och kommenterar dessto roligare tävlingar kan jag anordna till er framöver;)!

Alla kan vara med och tävla,med lr utan blogg!
Skriv en kommentar med namn,mejl eller bloggadress samt vilken av maskerna du önskar vinna!
Det finns rosa,guld och lila att välja mellan.

Rosa är för färgat och behandlat hår
Guld är förextra glans och lyster
Lila är för torrt och skadat hår

(såg att några i andra inlägget valt att tävla om grön mask,den har jag tyvärr inte att lotta ut så tävla gärna igen med en av de färger som finns!)

Lycka till!♥

4 kommentarer
Angel

Jag är med och tävlar om jag inte tar fel tihi,jo det där med Linda Rosing åsikterna är deladem en läste en rolig sak nån hade känt igen henne nånstans och då hade hon sagt -jo jag bloggar.Kan ju säga att det är INTE från hennes bloggande jag känner igen namnet s,det var iorniskt.Ha en solig dag och njut gumman

Sweet 16´s blogg

jag är med :D

Att ha det gott

Jag vill vinna guld

Cicci

Jag är gärna med och tävlar! Om guldmasken helst :)!