Paket?


 

Igår vi vi hem Kung Fu Panda tv-spelet från Mahir som vi ska prov-spela. Spännande!
Lilla-E tyckte tydligen det var roligt med "post-paket "så på kvällen gjorde han ett till mig av ett kuvert.
Döm om min förvåning när jag äntligen fått bort all tejp och öppnade och..ta-daaa.. era vinster låg där inne..ha ha!
Jag hade plockat fram dem för att göra i ordning dem och sedan kunde jag inte hitta dem.
Nu vet jag ju var de hade hamnat iallafall!

Ni som väntar på phc hårmaskerna,jag postar dem imorgon samtidigt som jag skickar iväg Essie-vinsten!

Nu ska vi på liten shoppingtur,vad gör ni denna Tisdag?
13 kommentarer
jenny

Kolla in mitt "sno kändis stilen" inlägg och tyck till :D

Athena

sorterar bilder på datorn och tvättar. känner mig sjukt duktig :D

Sebastian

Jag har ingenting planerat för idag :P

ella

hoppas du har en mysig dag ,iaf sol ju=)

R e b e c c a

HHA kung fu panda spel =D oh xD



svar: jo min kväll blev faktiskt trevlig =) säkert bara för att du skrev "ha en trevlig kväll :)" hehe

Pernilla

jag ska städa, bäst o passa på i det dåliga vädret :) ha en fin eftermiddag!

leia

haha vilken sötnöt:) men nu fick ju du chansen att vinna dina egna priser det var väl skoj:)



kramar och hoppas du har en härlig dag!!!

Nina

Jobbat, nu ska jag åka till san och köpa en present!



Ha en fin kväll. Kram.

Märta

hihi ja tack :) sötnosar :)

Lovisa

Tack, detsamma!

Vad ska du göra idag? :)

Daniel

Tittar på Dallas och läser din blogg! ;)

dolly

sitter på jobbet, men får åka hem när som helst som tur e :)

Rebecka

haha rolig han är :P

vad gör du idag?



var gärna med i min tävling om en goodiebag på bloggen