Ooppss...


New Seventhy Trousers 1099 kr på nelly

Gosh!
 I nelly paketet fanns mina New Seventhy Trousers jag bloggade om för några dagar sedan.
Just nu har jag efter mycket möda & besvär äntligen fått dem på mig!
Fick lägga mig raklång på soffan och dra upp dargkedjan med indragen mage..vilken syn !;)

Alla jeansbutiker säger ju jämt att det är så de perfekta jeansen ska vara i början...hmm.. jag känner mig aningen tveksam.
Det gör verkligen ont att ha dem på sig! Ha ha!:)
Trodde det skulle vara 2% stretch men det är bara 1%.
Och de är stl 25, de minsta!

Har ni något toppentips att töja ut jeans?
I benen är de perfekta nämligen, sitter grymt snyggt!

Eleven paktet ska ni få se innehållet i senare!♥
18 kommentarer
Tess

TÄVLA PÅ MIN BLOGG!



Ta chansen att vinna lyxigt te från Mighty Leaf!

Självklart är det gratis att tävla!



Kram och lycka till!

Wysteriia

ruskigt snygga om inte annat :D

Celina

Spring runt och hoppa och skutta! Eller ta en snabbspurt ner till affären och tillbaka.. ;)

Celina

Spring runt och hoppa och skutta! Eller ta en snabbspurt ner till affären och tillbaka.. ;)

Erika

Jag har läst i någon blogg att man ska duscha med jeansen på sig och sedan ha dem på sig tills de torkat. Jag har aldrig provat det själv, dock. Verkar så obekvämt. Men jag antar att det skulle gå an en varm sommardag möjligtvis =)



Natti!

Angel

va snygga =)

Jenny

Vill du bli veckans blogg !?

Kika in min blogg för mer information .. :)



/ En tjej i storstan

Emma

sv: Tack så mycket :)

Jannike

Jeans töjer ut sig när du har på dig dom en hel dag, när du går, sitter, hoppar osv! det gör ialla fall alltid mina. det hatar jag!

Hanna

Har inga tips men lycka till iallafall. :-)

Ellen

hoppas dom töjer sig, det bästa är nog att ha dem på sig,,, då töjer dom sig,,,, men när du tvättat dom första gången får du nog göra om allt,,,,

Dress Like a Princess

Åh så snygga :)

sanny

åh, så snygga

wictoria

Du kan gå med dem annars tycker jag att du kan sova i dem :D Kläder brukar bli så sladdriga och uttöjda då :D Kram

JD

duschtricket som beskrivs av andra stämmer, det används till och med i formningssammanhang i branschen

Sandra

Hejsan. Jag har funderingar på att klicka hem dom där jeansen från killah, men har allting ändrat mig i sista sekund : p Är lite osäker på hur dom ser ut på, alltid annorlunda när man ser bild på shoppingsidan, man liksom stirrar sig blind : p Så skulle inte du kunna ta bilder på jeansen o lägga upp i din blogg? :) Jättenyfiken på hur dom sitter på. Jättefin blogg iaf!! : D / Sandra

Tove

jag jobbar i jeansbutik ocg rådet jag ger kunden om kunden har samma problem som dig så är det precis att blöta dem och sedan gå med dem tills de har torkat. men eftersom de i ditt fall gör ont i midjan bara o är bra i ben/rumpa (om jag förstått rätt?) så skulle jag bara blöta ned linningen under kranen och sen gå med dem. så de inte töjs för mkt ´överallt. :) hoppas det hjälper dig lite iaf. //tove

Diana

Jag har såna i strl 26...de blir alltid tokstora efter en dags användning...stora överallt. Men älskar dem! Sitter så snyggt och sköna :). Nu är mina så slitna att jag måste köpa nya, och frågan blir då strl 25 el 26? Med tanke på att mina 26:or blir så stora fort, oavsett tvätt, så funderar jag på 25or. Gah, svårt! Har dina 25:or töjt sig ngt?