Kung Fu Panda?

 
Lilla-E,liten teknik-galning med egen "laptop" som han ofta "jobbar på";)!

Ibland lönar det sig att blogga,även för barnen.
Killarna ska genom Mahir få testa det nya tv-spelet Kung Fu Panda .
Gissa om mina teknik-galningar till telingar är glada!
Nästa vecka beräknas det dimpa ner hos oss och för er som är sugna på spelet så kommer självklart en recension när vi prövat!

Satt nu på morgonen förövrigt och pratade med Lilla-E om just tv-spel.
Han är galen i Super Mario (Nintendo)och Star Wars (Xbox) och spelar så ofta han får.
Hans storebror updaterar hela tiden med nya avancerade spel men Lilla-E föredrar dessa två!
(Men nu kanske Kung Fu Panda blir en ny favorit..vem vet?;)

Tänk ändå att Mario still going strong..ha ha..det spelade tom.jag och min syster när jag var små och så Ice Climber.
Är det någon av er som vet om man kan få tag på Ice Climber nu för tiden?
 I någon slags ny version?
Jag var riktigt riktigt grym på det..nämligen!

Gillar du tv-spel? Vilket är ditt favoritspel?
17 kommentarer
Free Fashion Pia

Pac-man är på min nivå......;-) Fattar ingenting av ungarnas superavancerade spel.

Sofie

haha mm de är söta :)

sara

hoppas du får en bra dag :)

DENISE DORNELL

tack!

sanny

jaa, helt sjukt vad mycke plats det tar. Har smink överallt i lägenheten nu :)

JOSEFINE

marioo :D

liene

Tack:)

Har inget favoritspel, men älskar tv-spel ändå.

Fia svarar

Ja, det va kul:D

matilda

kolla in min blogg o läs mitt inlägg "vilken värld lever vi i?"!



vågar du stå emot?

Karin

hehe donkey kong is the shit;)

Wysteriia

haha fan det hade jag velat testa ;D

© chn, tonårsblogg.

mitt favorit spel är SSX 3 playstation ;) ditt?

mommy

ice climber var också en favorit för mig. Jag tror att man kan ladda hem det om man har nintendo wii. Alla gamla 80-tals spel går att få hem då.

Martin

Jag älskar TV-spel! Speciellt Wii sports!

evans

Det gamla Super Mario är en ständig favorit! Annars är Guitar Hero oerhört kul.

Fröken sötsur

Ha ha...ja, ice climber var ju grymt.

Sara

skrattar gud trodde ingen annan än jag mindes ice klimber.... det och super mario gick glödheta hemma hos min bror och mig då vi var små.

I alla fall tills zelda dök upp. nostalgisk

thanks for the memory lane.....



ha en bra söndag!