Kung Fu Panda Gala Premiär!



Kung Fu Panda  har ju premiär den 18 Juli men imorgon  ska vi gå på gala premiären på Rigoletto.
Ska bli jättekul,speciellt killarna ser fram mot att se filmen!

Mysigt att gå på bio när de ändå är det här tråkiga vädret ute!

Vi har beställt ett Xbox 360 nu. Verkar slut hos tillverkaren men så fort det anländer så ska vi provspela spelet och ge er en recension. Killarna vill he Xbox 360 det mer än PS3 och det är ju de  som bestämmer;)!
Men tusen tack  för alla tips!
10 kommentarer
LIFE BY Marielle

Mysmys :) själv ska jag bowla, skitkul! :)

Camilla

Så jäävla härligt att gå på bio :D

DENISE DORNELL

ha en bra dag!

Sadia

den verkar rolig :)

Em

Tävling i min blogg! Vinn mirakel nagellacket ifrån Sally hansen (värde ca. 120kr). Nagellacket gör att dina naglar växer fortare och blir starkare. Check it out! / Em

Emma

hur kom du upp i toppen på blogg.se ? några tips?

Malin

den vill ja också se :)

Kalle

den där pandan är ju överallt!

Anna

åh den vill jag också se :)

anne

Kul med bio! Vi har sett Mamma Mia i kväll, läs på min blogg vad jag tyckte och på katrin.blogg.se vad en 15-åring tyckte. Katrin skriver också om sin nya iphone, 24 timmar efter att hon fick den.



Hoppas du får en skön helg!