Kung Fu Panda Gala Premiär!

Idag var vi på gala premiären av Kung Fu Panda på Rigoletto .
(Nåja..klockan är över midnatt nu, så igår blir det väl då;)

 
Jag fick fyra biljetter från MahirPR så vi tog med Rebecca.

Pressfotografer och röda mattan mötte upp som sig bör på en gala premiär.
En gigantisk panda i fluff vandrade också runt och kramades.


Det bjöds på snacks till filmen och på stolarna låg goodiebags och Kinderägg med Kung Fu Panda.


Själva filmen var tokbra! Jag skulle gärna se den igen..ha ha..och jag är inte ens hooked on tecknat;)!

Dock skulle jag gärna se den med "original-rösterna" då lite av feelingen försvinner när det är dubbat på svenska men med så mycket barn i salongen så var det väl ändå bra att det var dubbat.

Var lite jippo innan filmen som tal av svensk storhet som jobbat med filmen i Hollywood i nästan fem år och så utlottning av priser.
Synd att vi inte vann jättepandan! Han skulle gärna fått flytta in hos oss,)!

Jag ger verkligen filmen ett  högt betyg ! Ni måste se den!
Den "vanliga premiären" går av stapeln den 18 Juli.

"Det finns inga tillfälligheter"...det är den lilla visdomen jag tar med mig mest från Kung Fu Panda!

Många kändisar och deras telingar syndes i vimlet.
Så många "blogg-kändisar" såg jag dock inte till, den enda var nog Linda Rosing och hennes son!

 
Ni ser lite av innehållet i goodiebagen ovan,ganska barn-inspirerat;)

Efter filmen försökte Lilla-E utföra lite Kung Fu med en panda i foajen och så bjöds det på glass på vägen ut.


Eftermiddagen avslutde vi som skrivet förr på Friday's med en mysig söndag-middag!

32 kommentarer
Wysteriia

resan hem gick braaa :D



Gaaaah jag vill också se! ;)

N

kolla och komentera gärna i min blogg :)

petrich - me gossip and fashion

låter som en härlig dag :)

Alexandra

Åh vad mysigt det lät. Den tror jag att vi måste gå och se :)

Carola L

Vad roligt! Mina ungar hade älskat att gå på galapremiär !

a

jag som inte hade tänkt att gå och sen den, nu måste jag nog ta med mig syrran och se den iaf. :)

Christian

Ha en bra dag!

SARA

Den ska jag se, helt klart, jag är helt såld på tecknade filmer! :) :) Ha en bra dag!

Ahrén

Tack =)

Miss S

Härligt att ni hade en bra kväll:) och jag tänker nog se till att se filmen då den kommer på dvd...mina små är lite för små för bio än så länge:)

Blev ju nyfiken på "det finns inga tillfälligheter" .

hahaha



ha det gott

mvh Miss S

jossan

tack! :)

fashiondarling

Och jag som är hooked på tecknat kommer säkert ålska den... :)

jenny

vad roligt :)

sanny

så mysigt :)

Dress Like a Princess

Morrn :)

Så mysigt ni hade de!

Jennie

härliga bilder ;D

Evelina

Den filmen vill jag också se :)

Sannah

sv; detsammma=)

Den filmen såg ja för nån vecka sen, men inte var den bra heller? :D Tyckte inte ja i alla fall, Disney filmerna blir sämre o sämre^^

Sofia K

Mysigt ni ser ut att haft det :) Vill också se den filmen :P

Jonna

naw, cute:)

Sassy

Vilken mysig kväll ni verkar ha haft!

kram

Camilla

Gud vad kul. träffade du inte blondinbella ? :P Sågf att hon skulle dit.

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

ser jättehärligt ut och kul att det anordnas saker för barn till bloggerskor och inte bara modemingel=)

massa kram till dig söt =)

donnasandra

Låter som en rolig kväll, nu måste jag nog gå och se den faktiskt!! :-D

Stina

nice pics :)

Sweet 16´s blogg

va underbart :)

Sibel

Godmorgon, hoppas allt är bra & att du får en härlig dag! :)

Amandah

Åh :) Va den bra? :D

Sweetheart

Mysigt! Den blir det nog att se, men med orginalrösterna då! Lite tråkigt för vissa skämt och så försvinner när de dubbar :( Men för barn är det ju kanon, och det är ju tur att de visar på engelska för oss vuxna som också vill se tecknat ;)

Ann-Louise

Nu vet jag vad jag ska använda mina biobiljetter till! Tack för tipset! :)

Linda

grymt söta bilder !!=)

Malin

haha, vill också se den filmen :) verkar sjukt rolig!